Quake'i arkadaşlar ile saatlerce bıkmadan usanmadan oynuyorduk. Unreal'i zaten söylemiyorum. Silahların, canların ve kalkanların yerini bile hala hatırlıyorum 🙂
Quake'i oynamaya yeltenmiştim de pek becerememiştim zamanında:)
Descent de yapılabilir bu arada, zamanında eşi benzeri yoktu, ışıklar kapalı bir şekilde ses kartı olmayan 486DX266'lı bilgisayarımda* saatlerce uğraşırdım:)
*P-150 zamanı mıydı onu da hatırlayamadım.
Vaay bea, Counter-Strike oynamadan evvel half-life ve Quake Oynardık internet kafede. Tabi Bide Delta Force olayı var. Ama Quake oynanışı daha farklıydı. silahları kullanması falan. Uzağa ateş ettiğinizde merminin varması zaman alıyodu.
Quake'i arkadaşlar ile saatlerce bıkmadan usanmadan oynuyorduk. Unreal'i zaten söylemiyorum. Silahların, canların ve kalkanların yerini bile hala hatırlıyorum 🙂
Quake'i oynamaya yeltenmiştim de pek becerememiştim zamanında:)
Descent de yapılabilir bu arada, zamanında eşi benzeri yoktu, ışıklar kapalı bir şekilde ses kartı olmayan 486DX266'lı bilgisayarımda* saatlerce uğraşırdım:)
*P-150 zamanı mıydı onu da hatırlayamadım.
Vaay bea, Counter-Strike oynamadan evvel half-life ve Quake Oynardık internet kafede. Tabi Bide Delta Force olayı var. Ama Quake oynanışı daha farklıydı. silahları kullanması falan. Uzağa ateş ettiğinizde merminin varması zaman alıyodu.
quake'i s3 virge ile de oynamışlığım vardır s3virge +pentium166 mmx