• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Oğuzhan Melez
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    Buraya ilerde bakacak olan olursa diye nasıl hallettiğimi yazmak istedim. Tenorshare firmasının iCarePhone Whatsapp Transfer adında bir ürünü var. Bu ücretli bir ürün. Android Whatsapp datasını Iphone telefonlara taşımak amacıyla geliştirilmiş. Uygulamasını windows bilgisayarınıza indiriyorsunuz. Telefonunuzu bilgisayara bağlıyorsunuz. Ondan sonra zaten uygulama sizi yönlendiriyor. İnternette tenorshare indirim kodu diye arattım ve yarı fiyatına geldi (350TL küsur yerine 170TL). Bu arada ücreti aylık olarak çekiyor, bir ay içinde aboneliği iptal ettirmezseniz tekrar çekim yapıyor. Bunun için ben sanal kart oluşturup onunla alışveriş yaptım sonra sanal kartı iptal ettim. Sonra yine de aboneliği iptal etmeye çalıştım ve iptal edebildim yani burda bir artniyet yok ama yine de sizin kendinizi garantiye alarak sanal kart ile satın almanızı tavsiye ederim. Uygulama linki : https://www.tenorshare.com/whatsapp-transfer-backup-restore.html

    02 Mart 2022 - 00:39 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    Teşekkürler yorumunuz için. Haklısınız dsl olana gerek yok ama ilerde belki kablonet altyapısı olmayan bir yerde lazım olur diye dsl düşünmüştüm almışken dsl de olsun diyerek. Diğer konuya gelirsek, aslında biraz da fiyattan ziyade en verimli en sorunsuz olan seçenek hangisiyse onda karar kılmak istiyorum. Bu ürünlerin birbirine olan üstünlükleri var mıdır performans olarak. (Ping / kapsama alanı / hız vs.)

    14 Şubat 2022 - 01:31 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    Onun işlemcisi zayıf geliyor bize Şahin bey.

    10 Temmuz 2021 - 21:21 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    Herhangi bir kronik problem veya canınızı sıkan genel bir sorun yaşadınız mı?

    10 Temmuz 2021 - 20:47 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    @extreme Java uygulama geliştiriyoruz. Uygulamayı kendi bilgisayarımızda ayağa kaldırdığımız için alt segment işlemciler yetersiz kalıyor.

    10 Temmuz 2021 - 20:41 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    Peki bu kasanın 5800h lı olan modeli gelse ne dersiniz. Ortak akılla karar veriyoruz ve numpad olmadığı için o modeli biraz geride tutmaya karar verildi. He kasası metal ve bence daha o ayrı bir konu. Ayrıca rog zephyrusu da webcam olmadığı için eledik.

    10 Temmuz 2021 - 20:39 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    Yazılım geliştirirken kullanılacak. Sadece bana değil toplu bir alım.

    10 Temmuz 2021 - 20:35 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    Airfel alabilirsin. F/P sayılabilir. Servisine de daikin bakıyor. Bakır boru kullanılıyor içerisinde. Bazı ucuz klimalarda bakır yerine alüminyum kullanılıyor ve uzun ömürlü olmuyor. Sigma (iklimsa) veya Demirdöküm'e de bakabilirsin. Onlar da bakır kullanıyor.

    31 Ağustos 2020 - 01:56 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    Merhabalar, konudan alakasız olacak ama 30-45 derece açılı izleme göz önünde bulundurulduğunda tv'yi tavsiye eder misiniz? Genel olarak memnuniyetiniz nasıl? Yapacağınız yorumlar için teşekkürler 🙂

    24 Mayıs 2020 - 01:11 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    @akaraoglu fiziksel darbelere dayanıklılığı göz önünde bulundurulduğunda da taş gibi denebilir. Kenarları çelik olduğu için ne kadar sert düşerse düşsün bükülmüyor. Arkası plastik olduğu için kırılma durumu yok. Ön tarafa da temperli cam takınca 3310 gibi oluyor.

    07 Şubat 2020 - 08:47 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    Yıllardan beri teknolojiden anlamayan insanları böyle yalan konuşmalarla kandırıyorlar. Benim düşüncem bu rtük teki insanlar ya bu rantın içindeler ya da onlar da teknolojiden anlamayan cahil insanlar olup bedavadan maaşlarını alıp hayatlarına mutlu bir şekilde devam ediyorlar. He ben kendim için üzülmüyorum geliri gerçekten kısıtlı olup böyle aptal aptal cihazlara parasını verenlere üzülüyorum.

    29 Eylül 2017 - 03:04 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    @alpc1903 Asus gibi bir firmayı kötülemek sana mı kaldı? Sen kimsin?

    22 Eylül 2017 - 17:52 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    İlerde Google'da aratıp bu yorumları okuyacaklar için söyleyeyim. Telefonun ekranını GSM İletişim'de değiştirdim. Hatta nasıl bu ekranlar orijinal oluyor Samsung nasıl veriyor bunları dedim. Bizim Samsung'la anlaşmamız var öyle oluyor dediler. Ne kadar doğrudur bilemem tabii fakat telefona taktıkları ekran orjinaliyle birebir ben bir fark göremedim orijinal olduğunu da düşünüyorum yani sonuç olarak tavsiye ederim.

    21 Eylül 2017 - 01:38 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    Yahu bu laptoplarda neden böyle saçma sapan tutarsızlıklar oluyor. Masaüstünün canını yiyim yıllarca kullan şöyle aptal aptal hatalar vermez. Bir şeyin taşınabilirliğiyle hatasızlığı kesinlikle ters orantılı. Sonuç olarak kendi kendine düzeldi bütün gün uğraştırdıktan sonra. Seviyorum seni teknoseyir 🙂

    21 Eylül 2017 - 01:29 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    Evet mantıklı ve faydalı olur.

    03 Temmuz 2017 - 19:23 Beğen 1
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    Teşekkür ederim yardımlarınız için. Aklıma takılan bir şey var. Bilgisayarın olduğu odaya bir tane priz koymuş vicdansız insanlar. Dolayısıyla birden fazla üçlü priz ve uzatma kullanacağım. Bu yönden bir sıkıntı olur mu? Mesela bu powerline cihazını üçlü prize takılan başka bir üçlü prize taktım. Yine de sorunsuz çalışacak mıdır?

    05 Mart 2017 - 16:09 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    İşte ben de orasını anlamıyorum. Bu adamlar nereden temin ediyor orijinal camı? Orijinal olmayıp da orijinal diyorlarsa zaten ahlak dışı bir durum ve tercih edilmeme sebebidir benim için.

    31 Ekim 2016 - 09:21 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    Ben 500 kişi ve üzeri yurtlarda çamaşır makinesi ücretli olacak diye biliyorum. Dediğiniz gibi o 500ü geçen yurtlarda ücretli olmuş. Bizimki 499 kişilik ve ücret almıyorlar çamaşır yıkatma için. Yurt ücreti 255TL.

    24 Ekim 2016 - 01:36 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    Mi5'in kronik bir sorunu yok. Telefonu bozulan görmedim ben. Ayrıca casper'ın servisinin ithalatçı servisinden pek farkı yoktur.

    21 Eylül 2016 - 17:31 Beğen
  • Oğuzhan Melez @oguzhanmelez

    Gerçekten orjinal parça kulanılmyorsa rezillik değil mi?

    20 Eylül 2016 - 20:45 Beğen
  • Durum (9)
  • Yorum (50)
  • Takipçi (38)
  • Takip edilen (7)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Asus Pen

25

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Mirc Chat Sohbet

12

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2
Tümünü gör

Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum