Herkese iyi günler diliyorum,
15.000TL üst limit ile bir notebook arayışım bulunmakta. Bu arayış neticesinde:
Lenovo Legion 5 Ryzen 7 4800H + RTX2060 => 12.699TL
Bu notebook şimdilik mantıklı geldi. Fakat bu notebook ile olumsuz bir durum bilen veya bu notebook tan fiyat/performans anlamında daha başarılı bir notebook önerebilecek arkadaşlar var ise ve yardımcı olurlarsa çok sevinirim.
Şimdiden teşekkür ederim.
#TeknoYardım
Alma nedeniniz nedir acaba?
Yazılım geliştirirken kullanılacak. Sadece bana değil toplu bir alım.
@oguzhanmelez Ne tur yazilimlar embeded, web vb?
@extreme Java uygulama geliştiriyoruz. Uygulamayı kendi bilgisayarımızda ayağa kaldırdığımız için alt segment işlemciler yetersiz kalıyor.
@oguzhanmelez JAVA ARM Mac'de nasil bir performans verir simdi merak ettim bir benchmark yapayim bunun uzerine.
Tek eksisi, kasası tamamen plastik.
Ekranında ışık sızması bulunmuyor. VA monitörümden daha iyi siyah gösterimine sahip. Hoparlörünün ses kalitesi gayet yeterli.
Herhangi bir kronik problem veya canınızı sıkan genel bir sorun yaşadınız mı?
@oguzhanmelez 3 aydır kullanıyorum. Bir arıza vermedi. Bir kaç klavye kısayolu haricinde gayet memnunum. Ancak ekran kartı ihtiyacınız çok önemli değilse daha hafif laptopları öneririm.
O kasa güzel ama artık güncel değil ve pahalı bence.
Eğer imkan varsa özellikle sonradan ram vs ssd takviyesi ile bu daha güncel bir cihaz.
https://www.hepsiburada.com/hp-omen-15-en1016nt-amd-ryzen-5-5600h-8gb-512-gb-ssd-rtx-3060-freedos-15-6-fhd-tasinabilir-bilgisayar-434m8ea-p-HBCV00000DO2EP?magaza=Teknorya&url_src=and-product-detail
Yurtdışında bir süredir var ama ülke sınırlarına daha taze girdi.
4x2 gb ram kurulumu var galiba o yüzden en azından 1 tanesini söküp yerine 16 gb modül takılarak 20 gb ram elde edilebilir.
Yanlış hatırlamıyorsam 2 adet m2 yuvası var ve 1 tanesine gerekirse ileride 1 tb ssd takarsınız kafanız rahat olur.
Peki bu kasanın 5800h lı olan modeli gelse ne dersiniz. Ortak akılla karar veriyoruz ve numpad olmadığı için o modeli biraz geride tutmaya karar verildi. He kasası metal ve bence daha o ayrı bir konu. Ayrıca rog zephyrusu da webcam olmadığı için eledik.
@oguzhanmelez O daha performanslıdır elbet ama sıcaklık değerlerine bakmak lazım. Rog ben şahsen tavsiye etmiyorum.
Numpad konusu için ise bir şey diyemem ama herhalde en son takacağım şey olurdu şuan zira gerekirse harici numpad yada büyük bir klavye alınarak daha rahat bir kullanım şartı oluşturulabilir.
Thinkpad e15 gen 3
Tercih olabilir mis gen 2 tercihi yaptık biz. Yazılım geliştirme için.
Plc programları
Tia portal serisi
V11 v12 v13 v14 v15 v15.1 v16
Makina boş kalamiyor
Onun işlemcisi zayıf geliyor bize Şahin bey.
Sanıyorum bunun bir eski nesline (9750H + 1660ti) sahibim, kasa aynı veya farkı ben göremedim. Bir buçuk yıldır kullanıyorum gayet memnunum.