LP: Bu ne kardeşim adam işsiz kalmış dişinden tırnağından arttırmış bir robot almış elektriğini yağını eksik etmemiş, robotun yaptığı nankörlüğe bak, silah çekiyor. Bunun adına ayıplı mal satmak denir.
LP: Bu ne kardeşim adam işsiz kalmış dişinden tırnağından arttırmış bir robot almış elektriğini yağını eksik etmemiş, robotun yaptığı nankörlüğe bak, silah çekiyor. Bunun adına ayıplı mal satmak denir.
Herkes elektronik ürünlerden örnek verecektir,ben giyimden vereyim.Evet büyük balık küçük baliğı yemesin ama benim amazondan 20 dolara aldığım pantolon burada 240 lira, 40 dolara aldığım ayakkabı burada 300 lira ise bence küçük balıkta bize solucan muamelesi yapıp sonra sızlanmasın.Bu fiyat farkının vergiyle onla bunla başka bir açıklaması olacağını ben sanmıyorum.
Murat hocamın lafının yanına şunu da eklemek isterim:Sen Youtube'da gamer izlersin ama oyununa teknoseyir gelir
Bundan 3 ay oncesine kadar polonyada kampanya ile 10 gb internet 10 zloti yani 6.7 tl idi.Ayrica sehre gore degisiyor mu bilmiyorum ama krakow ve wroclawda turkiyedeki 3g hizindan bir tik daha iyi oldugunu soyleyebilirim
Ac sinus salinimi yaptigindan isler biraz farkli o yuzden teoride kok ikiye pratikte daha yuksek bir degere boluyorsun oda dedigin gibi 600 civarlarina geliyor ancak verim olayi kapasitenin kacini sebekeden cektigi degil cektigi enerjinin ne kadarini amacina uygun kullanabildigiyle alakali.Soyle dusun benim 10 liram var 5 liralik yemek yedim 1 lira bahsis verdim.Benim kaybim 5 lira degil 1 lira sonucta o 4 lirayi hic harcamadim
Asla öyle kolay kapatmazlar.Ancak bilgileriniz onlarda var dışarıya karşı daha çok kötü izlenim vermemek için gazetecilere ve teknoloji editörlerine daha iyi teknik işlem hizmeti ve servis sunuyor olabilirler.
bakadaki paranın faizi zaten enflasyon kaybını 3 aşağı 5 yukarı dengeliyor doların artması ise üzerine kâr demek.Tabi bu çok basit bir mantık bir çok değişken var ama temel olarak böyle
OtoSeyir ekibi burayı okuyor mu bilmiyorum yada nasıl ulaşabilirim bilmiyorum ama Altın Elbiseli Adam (Barkın Bayoğlu) ile ortak bir program yaparlar ise tadından yenmez.Bilmeyenler için kendisi teknoloji dünyasında Levent Pekcan ne ise motosiklet dünyasında da AEA öyledir. Otomobil mi motosiklet mi gibi bir tartışma çok güzel olurdu.
tuşu değiştirmediysen v ye basarsan atış modları değişir. single burst ve auto modları arasında geçiş yapar.Her silahta tüm modlar yok gerçi ama sonuç olarak bu şekilde düzeltebilirsin
Hareketli objeleri keskinliğini kaybetmeden yakalamak için lenslerde ve body seçiminde nelere dikkat edilmeli?
Bu arada bilen bilir asıl maket üstadlığı 0'dan tahta işleyerek yapılan maketlerdir.Ertuğrul Batı'nın maketlerine göz atabilirsiniz
Yapım aşamalarını en azından fotoğraflayıp yayınlarsanız çok hoş olurdu.Bitmiş halini merakla bekliyorum.Çok ince iş kolay gelsin.
herbiri için ayrı proses mühendisliği ayrı kalıp makinaları ayrı otomasyonlar normalde 10 telefon satacaksındır seçenek sunarsan 13 tane satarsın ama maaliyetin artar.Üreticiler için girilecek iş değil kolay kolay
En büyük sebep maliyet evet ama bence asıl sebep rekabet telefonlardaki gibi rekabet ortamı olmadığı için notebooklarda çözünürlük üzerine üreticiler halinden memnun
laptoplarda çalışma mesafesi fazla değil cep telefonundan 3 kat fazla olsun ama ppi olarak bakınca arada 3 kattan çok daha fazla fark var
Son bir saat içinde 117 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@cok_okuyan Bilerek öyle yaptıklarını sanmıyorum ama LP oyuna saldırdıkça Murat abi ister istemez savunma mekanizması oluşturuyor ve tatlı bir tartışmaya dönüyor iş. Murat abi zaten yeterince bilgi veriyor LP'de varsın sallasın, ben memnunum.