Yıl olmuş 2014 4.7 inç telefonlar 1080p 5.5 inçler qhd'ye geçiyor 2000 liralık 15.6 inç notebooklar hala 1366x768 nedir bunun mantığı bilen varsa aydınlatsın
Son bir saat içinde 117 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
teldeki o küçücük ekran 50 dolar civarı onu 15.6 inç e oranlarsak laptopun ekranı 500 doları bulur?
Yüksek çözünürlüklü paneller, dizüstülerin maliyetlerini çok arttırıyor. Bunun yanında sanırım güç tüketimi de söz konusu ama bildiğim kadarıyla ilk sırada maliyet var. Galiba ikinci sırada da panelin boyutları var. 15.4 küçük geliyor yüksek çözünürlüğe felan diyorlardı.
laptoplarda çalışma mesafesi fazla değil cep telefonundan 3 kat fazla olsun ama ppi olarak bakınca arada 3 kattan çok daha fazla fark var
adam 1080i koysunda bf4 ü oynamak isteyen çözünürlüğünü kendi ayarlar
En büyük sebep maliyet evet ama bence asıl sebep rekabet telefonlardaki gibi rekabet ortamı olmadığı için notebooklarda çözünürlük üzerine üreticiler halinden memnun