Eğer ben Samsung, Sony, Apple, HTC veya herhangi bir akıllı telefon üreticisi olsaydım, şöyle bir özelleştirme sunardım;
Oval kenarlı - Keskin kenarlı.
Küçük ekranlı - büyük ekranlı (bunu her firma farklı çeşitler ile yapıyor)
Kasa kalitesi seçeneği (Arka kapak çıkan modellerde, ama diğerlerinde de olabilir)
Geliştirici model - Son kullanıcı için olan model (Bunu bir ara Motorola yapmıştı)
Sizce de mantıklı değil mi ? Çünkü her kullanıcının zevki farklıdır. Hele ki ilk seçenek çok önemli. Herkes bunun kavgasını yapıyor çünkü.
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
herbiri için ayrı proses mühendisliği ayrı kalıp makinaları ayrı otomasyonlar normalde 10 telefon satacaksındır seçenek sunarsan 13 tane satarsın ama maaliyetin artar.Üreticiler için girilecek iş değil kolay kolay