Oyun Gündemi 2018/11
Uğur ve Tansel, geçtiğimiz haftanın oyun gündemini değerlendiriyor.
Cyberpunk 2077’den ilk oynanış görüntüleri nihayet yayınlandı.
Battlefield V, ertelendi.
PEGI’den oyun içi satın almalar için yeni sınıflandırma etiketi.
Valve’ın Artifact’ten başka oyun planları da var.
From Software, Sekiro için neden Activision ile birlikte çalışıyor?
Yakuza ekibi Eylül ayında yeni bir fikri mülk duyuracak.
Soulcalibur VI, son Soulcalibur oyunu olabilir.
Onimusha: Warlords elden geçirilmiş haliyle yeniden geliyor.
Spelunky 2, 2019’da çıkıyor.
Remedy, multiplayer oyunlar yapma peşinde.
Anthem için Şubat ayında bir demo yayınlanacak. Oyunun diyalog sistemi göz dolduruyor!?
Square Enix ve Tencent birlikte oyun geliştirecekler.
Spider-Man için gelecek ilk DLC’nin detaylari belli oldu. Oyun çıkmamışken DLC duyurmak.
24 yıl sonra Doom 2’nin son resmi gizemi de bulundu.
Bethesda’nın Switch’e güveni tam.
Into The Breach Switch’e çıktı.
EA, Jacksonville’deki olaylar için 1 milyon dolarlık bağış etkinliği duyurdu.
TBF finalistleri belli oldu. 16 Eylül’de Royal Bandits ve Supermassive kozlarını paylaşacak.


Gayet güzel gidiyorsunuz, hem teknoseyire, hemde isminize (oyun gündemi) yaraşır bir içerik sunuyorsunuz, ilgiyle takip ediyorum. Elinize, emeğinize sağlık
merceği birisi parlatırsa çok iyi olur. beyaz puslu bir hava var. ankara effect mi. 🙂
@gamsizm Youtube videosunda reklam göstermiyor.
@nuguryurtsever podcast halen gelmedi. üstüne bir gündem daha gelecek neredeyse.