Babam telefonu haberleşme ve anı kalsın diye foto ve video çekiyor. Teknolojiden anlamaz çeksin görüntülesin tamamdır.
Babam telefonu haberleşme ve anı kalsın diye foto ve video çekiyor. Teknolojiden anlamaz çeksin görüntülesin tamamdır.
Benim kide şuan kapalı itiraz yazınız varsa bende göndereyim daha önce itiraz ettim açmadılar. 🙁
@bakts U işlemcili almasın oyunlarda dar boğaz yaşarsın doğru düzgün fps alamazsın örnek: 3 dk 50fps 5dk sonra 20 25 fps kendim 1 yıl kullandım hele ki yaz aylarında hiç oynayamaz.
U İŞLEMCİ=== OFİS İŞLER,GÜNLÜK KULLANIM VE DAYANIKLI PİL ÖMRÜ. TEST EDİLMİŞTİR
Not: Freedos'tan zarar gelmez lenovo dizüstü U işlemcili aldım kendim kurdum KURULUMDA hiç bir sorun yaşamadım.
Ve aliexpress'te 3ds için bir türlü ekran koruyucu bulamadım hepsi yeni 3ds ve xl modeler için var TR'de fiyatlar çok yüksek.
R tuşu da aynı işlevi görmüyor mu ve L Tuşunu nasıl yapabilirim basılıyor ama işlev görmüyor ?
@denizcsanli dinput.dll gibi bir dosya var sanırım onu silmen lazım silmeden önce yedeğini al.
@ozgurg Peki cihazdaki önceki sürümü silip sıfırdan nasıl yüklemeyi yaparım ?
@ozgurg Hocam baştaki enable ınstant run tikini kaldırdığımda çalışıyor o tiki kaldırsam herhangi bir zararı olur mu ?

@ozgurg Teşekkürler oldu şimdide uygulamayı çalıştırdığımda hata veriyor.
Oka bastığımda hata veriyor.

Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
n11'den 8'TLye aldım.