MMY-HEADSHOT @mmy-headshot 24 Eylül 2017 - 23:43 #AndroidStudio Eski Pc’me android studio kurdum eski projelerimi açıyorum hata veriyor ? BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 11 Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg OK butonuna basınca normalde açması lazım. 24 Eylül 2017 - 23:45 Yanıtla Beğen MMY-HEADSHOT @mmy-headshot Ok'a bastığımda açılmıyor. 24 Eylül 2017 - 23:49 Yanıtla Beğen Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg @mmy-headshot Yüklenmesini bekledin mi? 24 Eylül 2017 - 23:58 Yanıtla Beğen MMY-HEADSHOT @mmy-headshot @ozgurg Teşekkürler oldu şimdide uygulamayı çalıştırdığımda hata veriyor. Oka bastığımda hata veriyor. 25 Eylül 2017 - 00:04 Yanıtla Beğen MMY-HEADSHOT @mmy-headshot @ozgurg 25 Eylül 2017 - 00:05 Yanıtla Beğen Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg @mmy-headshot İlk görseldeki daha önce başka bir yerden yüklenmiş, şimdi yüklersen uygulama verileri silinecek diyor. Cihazdaki önceki sürümü silip tekrar, sıfırdan yüklemeyi dener misin? 25 Eylül 2017 - 00:07 Yanıtla Beğen MMY-HEADSHOT @mmy-headshot @ozgurg Hocam baştaki enable ınstant run tikini kaldırdığımda çalışıyor o tiki kaldırsam herhangi bir zararı olur mu ? 25 Eylül 2017 - 01:35 Yanıtla Beğen Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg @mmy-headshot Olmaz. Ben kullanmıyorum o özelliği. 25 Eylül 2017 - 01:50 Yanıtla Beğen MMY-HEADSHOT @mmy-headshot @ozgurg Peki cihazdaki önceki sürümü silip sıfırdan nasıl yüklemeyi yaparım ? 25 Eylül 2017 - 01:53 Yanıtla Beğen Özgür'üm, Özgür'sün, Özgür @ozgurg @mmy-headshot Telefondaki uygulamayı sileceksin işte. 🙂 25 Eylül 2017 - 01:53 Yanıtla Beğen MMY-HEADSHOT @mmy-headshot @ozgurg Teşekkürler. 25 Eylül 2017 - 02:08 Yanıtla Beğen 1 İptal
OK butonuna basınca normalde açması lazım.
Ok'a bastığımda açılmıyor.
@mmy-headshot Yüklenmesini bekledin mi?
@ozgurg Teşekkürler oldu şimdide uygulamayı çalıştırdığımda hata veriyor.
Oka bastığımda hata veriyor.
@ozgurg
@mmy-headshot İlk görseldeki daha önce başka bir yerden yüklenmiş, şimdi yüklersen uygulama verileri silinecek diyor. Cihazdaki önceki sürümü silip tekrar, sıfırdan yüklemeyi dener misin?
@ozgurg Hocam baştaki enable ınstant run tikini kaldırdığımda çalışıyor o tiki kaldırsam herhangi bir zararı olur mu ?
@mmy-headshot Olmaz. Ben kullanmıyorum o özelliği.
@ozgurg Peki cihazdaki önceki sürümü silip sıfırdan nasıl yüklemeyi yaparım ?
@mmy-headshot Telefondaki uygulamayı sileceksin işte. 🙂
@ozgurg Teşekkürler.