@ronniejamesdio Doğrudur, diğer markalara da yönelmeye başladım. Yani 3-5 bin lira daha çok verip gerekirse farklı markalara da geçiş yapabilecek boşluğum var. İlla Asrock'ta falan kararlı değilim yani. Derdim ileriye de yönelik bir sistem olsun ki, yarın öbür gün bir parça upgrade etmeyi planladığımda bir de anakart düşünmeyeyim.


Evet evet, hazır sistem alırken anakarta açıkçası çok önem vermemiştim. X870 AORUS ELITE WIFI7 sipariş ettim. 9800x3d ile de güçlendireceğim. Artık elimdekileri ne yapacağız onu da çözeceğim bakalım.