DayZ' i olan ve oynamak isteyen varmı beyler bayanlar ? tek tabanca takılmaktan sıkıldım 😀
oynamak isteyen varsa steam id: ruzgaresenyer
DayZ' i olan ve oynamak isteyen varmı beyler bayanlar ? tek tabanca takılmaktan sıkıldım 😀
oynamak isteyen varsa steam id: ruzgaresenyer
Son bir saat içinde 276 ziyaretçi, 80 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
henüz bende yok ama rustı tavsiye edermisiniz almayı düşünüyorum
tavsiye ederim ama yanınızda bir arkadaşınızda olsun. tek başına oynayınca sıkılıyorsunuz
kuzenle birlikte almayı düşünüyoruz 😀
güzel olabilir ozaman 😀 tek başıma girdiğimde pek zevk alamamıştım hile var diyorlar diğer oyuncular 15katlı bina çıkmış ben elimde taşla dolaşıyordum 😀
😀 denemek için korsan servera girmiştim hile ve lagdan geçilmiyodu.Ama zevkli gelmişti. 😀