güzel olabilir ozaman 😀 tek başıma girdiğimde pek zevk alamamıştım hile var diyorlar diğer oyuncular 15katlı bina çıkmış ben elimde taşla dolaşıyordum 😀
tavsiye ederim ama yanınızda bir arkadaşınızda olsun. tek başına oynayınca sıkılıyorsunuz
Son bir saat içinde 296 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
güzel olabilir ozaman 😀 tek başıma girdiğimde pek zevk alamamıştım hile var diyorlar diğer oyuncular 15katlı bina çıkmış ben elimde taşla dolaşıyordum 😀