DayZ' i olan ve oynamak isteyen varmı beyler bayanlar ? tek tabanca takılmaktan sıkıldım 😀
oynamak isteyen varsa steam id: ruzgaresenyer
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 296 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
henüz bende yok ama rustı tavsiye edermisiniz almayı düşünüyorum
tavsiye ederim ama yanınızda bir arkadaşınızda olsun. tek başına oynayınca sıkılıyorsunuz
kuzenle birlikte almayı düşünüyoruz 😀
güzel olabilir ozaman 😀 tek başıma girdiğimde pek zevk alamamıştım hile var diyorlar diğer oyuncular 15katlı bina çıkmış ben elimde taşla dolaşıyordum 😀
😀 denemek için korsan servera girmiştim hile ve lagdan geçilmiyodu.Ama zevkli gelmişti. 😀