• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Master
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 18.02.2019
  • Master @master

    Rotring in en dandik kalemi. Rapid en f/p si.

    10 Şubat 2020 - 00:17 Beğen
  • Master @master

    Büyü diye bir şey var olabilir ama buna benzer bir şey olduğunu hiç sanmıyorum. Tutmamıştır bu. Bir de büyü kaynakları çok eski olmalı, içinde vesikalık olan bir teknik de yoktur bence.

    07 Şubat 2020 - 21:14 Beğen
  • Master @master

    Orada noktalı virgül var siz anlamamışsınız. Cahiller.

    "İstanbullunun cebinden; ulaşıma, gıdaya, eğitime ve suya harcadığı parayı AZALTACAĞIZ."

    Azalan İstanbullunun cebindeki para yani.

    07 Şubat 2020 - 18:18 Beğen 4
  • Master @master

    Herşey çok güzel oluyor...

    07 Şubat 2020 - 17:19 Beğen 1
  • Master @master

    Herşey çok güzel oluyor.

    07 Şubat 2020 - 17:19 Beğen 1
  • Master @master

    Kendinden tanklılar da aklımı çelmeye başladı ama çok pahalılar. Bir indirim fırsat vs yakalayana kadar beklemeye aldım şimdilik. Şu Pantum denen lazer yazıcıların muadil tonerleri çıkar ve ucuzlarsa onu tercih edecem. Şimdi tonerleri yazıcı fiyatı.
    İkinci el muadil toneri uygun bilindik bir yazıcı bulabilirsem ona da bakabilirim.

    07 Şubat 2020 - 17:18 Beğen
  • Master @master

    Piknik tüpü ve drone ile yapmıştı.

    https://youtu.be/cPj9ainH4lw

    07 Şubat 2020 - 14:11 Beğen
  • Master @master

    @gilker donma olayı bunlarda da oluyormuş sanırım. 1-2 ay çıktı almadığım/alamadığım zaman oluyor sorun çıkartır mı?

    06 Şubat 2020 - 22:31 Beğen
  • Master @master

    @gilker siz kullanıyor musunuz? Kendinden tanklı olanlar nasıllar? Sonradan tanklı olanlar tam bir zulüm, çıktı almak istediğin zaman bir bakıyorsun tıkanmış. Yazıcı orada yer kaplıyor ama aslında yazıcı yok.

    06 Şubat 2020 - 21:40 Beğen
  • Master @master

    @zatisahaneleri işte o modeller hangileri acaba? Bir de bunun toneri ucuzlamaz mı hiç?
    En basic ve en masrafsız yazıcıyı arıyorum.

    06 Şubat 2020 - 17:54 Beğen
  • Master @master

    Mürekkeplinin kurumasından akmasından yavaşlığından kartuşundan bıktım. Lazer yazıcı çok daha sorunsuz.

    06 Şubat 2020 - 16:49 Beğen
  • Master @master

    @kgk hiç gerek yok.

    06 Şubat 2020 - 16:27 Beğen 1
  • Master @master

    @coupe bir yandan şarj edebiliyorsa belki işe yarar yoksa inanılmaz gereksiz şu anda.

    06 Şubat 2020 - 16:25 Beğen
  • Master @master

    Telefon tutucuymuş. Nokia girişi orası da. Ama tutunca ne işe yarıyor anlayamadim. Görselde 6230i var.

    06 Şubat 2020 - 16:20 Beğen 1
  • Master @master

    @kesb-i şu dolankartuşlu mürekkepli yazıcılara tövbe ettim şu an ben de lazer bakıyorum işte.
    Büyük ihtimalle şunu alacam ama onun da yeni toneri çok pahalı diyorlar.

    https://www.hepsiburada.com/pantum-p2500w-lazer-wi-fi-yazici-p-HBV00000ADG6T?magaza=BlueKixxMarket

    06 Şubat 2020 - 16:05 Beğen
  • Master @master

    Ben çoktan söktürmüştüm herhalde. Orijinal kalacak diye eski teknolojiye tahammül edemiyorum. Zaten o telefonun kullanılmasını sağlayacak altyapı da yok diye biliyorum araç telefonu hizmeti çoktan sonlandırılmış olmalı.

    06 Şubat 2020 - 16:00 Beğen
  • Master @master

    En ucuz brother yazıcı 650 lira. :/

    06 Şubat 2020 - 15:58 Beğen
  • Master @master

    1 ay önceki pistten çıkma olayında ben de thy uçağı ile yeni havalimanına gidecektim. Uçağım tam 6 kere rötar yaptı ve ilk biletimden yaklaşık 21 saat sonra varabildim ancak.

    Thy uçakları rötar ve iptal yaparken pegasus cayır cayır uçuyordu. Hatta aynı uçağa bineceğim diğer yolcular bunlar nasıl inip kalkıyor o zaman diye çıkışıyorlardı.

    THY risk almazken pegasus çok da güzel risk alabiliyor yani. Olan o 3 kişiye ve diğer yaralananlara oldu. Bunlarınki de bal gibi timsah gözyaşları. Belki de suçluluk duygusu.

    06 Şubat 2020 - 14:52 Beğen 7
  • Master @master

    @tozluraflar yazıcının kendi 300.

    06 Şubat 2020 - 14:03 Beğen
  • Master @master

    Phantum var sanırım şu an en ucuz 300 lira civarı onda oluyor mu o tür şeyler acaba ya da faha ucuz bir marka var mıdır?

    06 Şubat 2020 - 13:59 Beğen
  • Durum (230)
  • Blog (1)
  • Yorum (1972)
  • Takipçi (14)
  • Takip edilen (10)
  • Favori (42)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#Gemini#EA

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

16

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Samsung Es29

1

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12

Asus Pen

25
Tümünü gör

Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum