Arabada şöyle bir telefon var. Bu nasıl kullanılır? Kartı nereye takılır. Ha en büyük sorun telefon yok 😃 Telefonluk var diyelim. Söktürsem orada delik kalacak. Söktürmesem insanın dizine değiyor. Buraya nasıl bir telefon alıp takmak gerek? Ya da bunu iPhone için işe yarar bir hale getirebilir miyim?

#otoseyir #nokia

BeğenFavori PaylaşYorum yap