Merhabalar,
Geçtiğimiz aylarda Asus GT301 Kasa ve Asus Prime B6600M-K D4 içerikli bir sistem satın aldım. Ancak kasamın önünde bulunan 3 adet RGB Fanı Asus'un uygulaması Armory Crate'de göremiyorum.
Ekran kartım Asus Tuf RTX 3070Ti ise Armory Crate üzerinde görünüyor ve istediğim değişiklikleri yapabiliyorum.
Bu anakartımın Aura Sync desteklememesiyle mi alakalı? Bir adaptör alarak Aura Sync desteği ile kasa fanlarındaki RGB'leri Armory Crate üzerinden yönetebilir miyim?
Şimdiden teşekkürler.
Merhabalar,
Net cevabını bir türlü bulamadığım bir sorum var. Ekran görüntülerinde gördüğünüz gibi icloud’da Whatsapp yedeklemesi hem kendi başına hem de telefon yedeklemesinin içerisinde var. Bu şekildeyken whatsapp’ı iki defa mı yedeklemiş oluyoruz? Eğer öyleyse aralarındaki yedekleme boyutu farkı ne sebepledir?
Merhaba, Yıl 2019 ve halen giremediğimiz wikipedia ve imgur tarzı siteler var malumunuz. Bunları VPN kurmadan, sadece DNS veya Chrome eklentisi ile aşabileceğimiz bir çözüm var mı acaba? Uydunet kullanıcısıyım bu arada.
Rgb bağlantısı anakarta yapılmışsa yazılım sorunudur onu bir kontrol et. Anakarta takılmışsa rgb bağlantısı Armory create kendi kaldırma aracı ile kaldırıp tekrar kurmayı dene. Yine olmazsa boktan yazılım armory create sorunudur.
Fanların bağlantısı kasanın kablolarının gizlendiği arka kısımda kasadaki kontrolcüye bağlı. O kontrolcü anakarta bağlı mı bilmiyorum ama anakartta zaten 1 tane RGB pin'i var sanırım. O da boşta duruyor.
RGB fanların ya da fanlar bir kontrolcüye bağlıysa o kontrolcünün rgb çıkış kablosu anakarttaki aura rgb soketine doğru şekilde bağlı mı?
Fanlar kontrolcüye bağlı ise, kontrolcünün standart rgb çıkışı değil de aura(ve diğer markaların rgb'lerine) sync çıkışı verdiğine emin miyiz?
Edit: Aura sync header'ı yani destek yokmuş anakartta. ARGB header'ı da yok. Sadece düz rgb header'ı var. Anakartta yoksa yapılacak bişey yok o rgb'leri kontrol etmenin yolu yok maalesef.
Anladım, peki dışardan bir RGB Kontrolcü, aparat vs takarak AuraSync üzerinden kontrol etmem, tanıtmam mümkün mü kasayı?
@kisbet Anakart tanımaz hocam maalesef. Anca şu olur rgb'yi kendi kontrol eden bi kontrolcü alırsanız onun üzerinden yapabilirsiniz o kadar
çok teşekkürler hocam ilginiz için.