Yeni TeknoSeyir hayırlı olsun. Bu ilk günlerde her türlü aksaklık yaşanabilir, doğaldır. 🙂
KaraSinek
Kayıt tarihi: 12.05.2014
KaraSinek@DHW
Core i5-6600K & CM Hyper 212 EVO | ASUS Z170-P D3 | Silicon Power 512GB M.2 & PNY CS1311 480 GB & WD Cavier Black 1TB | Corsair Vengeance 4GBx4 | PowerColor RX580 8GB | Sound Blaster Z | ASUS PCE-AC55BT | Cooler Master Stacker 810 | EVGA SuperNOVA 750W 80+ BRONZE | Razer Orbweaver & Corsair Gaming M65 RGB | WD My Cloud Mirror 4 TB | SAMSUNG 27" CJG50 - qhd 144hz curved

Sene 2014 o kadar kusur ışık hızında da olur levent abi
umarım yeterli destek saglanır
Beta aşaması bittikten sonra geçilecekmiş. Başka bir şey yok şimdilik.
Hayırlı, uğurlu olsun. Güzel olmuş, elinize sağlık.