• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Murat Çelebi
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
matematikçi & öğretmen
  • Murat Çelebi @junex

    2008 Astra j kasa ön konsol 😂

    08 Eylül 2021 - 09:20 Beğen 2
  • Murat Çelebi @junex

    Ben çok aradım ama yapmaya usta bulamadım. En son telekomdan teknisyen arkadaş ile binanın dışından dosedik, modemi balkona kurduk. 16mbit i 16mbit olarak kullandım. Bina in altında diyaliz merkezi olduğu için onların da toplu kablolalri geçiyordu, çok siritmadi. Ama içerden döşemek, hele eski bina ise ustalar uğraşmak istemiyor. Ben 2 sene önce taşındım o evden, 50tl Cat6 kablo, 50tl ustalık vermiştim.

    10 Ağustos 2019 - 08:26 Beğen
  • Murat Çelebi @junex

    Japonya'dan bir firma olmaması çok ilginç .

    02 Haziran 2018 - 10:44 Beğen 1
  • Murat Çelebi @junex

    Ne denirse densin, bu cihazı beğenmeyen bizim gibi kurtlu ,her konuya hakim insanlar. Bu gruptakiler de piyasanın bana kalırsa %10 u kadar. Diğer kesimde peynir ekmek gibi bizim çöp dediğimiz cihazlar satılıyor. Poweruser olmayanlar bu cihazları teknolojinin son noktası olarak görüyor .

    17 Mayıs 2018 - 00:00 Beğen 4
  • Murat Çelebi @junex

    Twitter'da buna ek olarak limonhaber hesabı da aynı işi görüyor. Bunlar güzel işler 🙂

    30 Nisan 2018 - 06:51 Beğen 1
  • Murat Çelebi @junex

    Fakirler dinlemesin e bağlamaya gerek yok 🙂

    25 Nisan 2018 - 23:29 Beğen 2
  • Murat Çelebi @junex

    Günde 5 6 kere girerim ,benim gibi çok kullanıcı vardır , aktif olmak illa birşeyler paylaşmak olmasa gerek 😉

    22 Nisan 2018 - 16:24 Beğen
  • Murat Çelebi @junex

    hiçbir türlü düzelmiyor. 2 tane laptop eskittim aynı sorundan. en mantıklısı parçalayıp satman.

    12 Haziran 2016 - 09:07 Beğen
  • Murat Çelebi @junex

    Olmaz mı hocam. Ortalık yazılımı kırılmış Ps3 ler ile dolu. E tabi artık Sony Ps4 e yoğunlaşmış diyebiliriz ancak ben girip PSN de 290 TL ye oyun görüyorum. Yani Ps4 çıktı Ps3 oyunları ucuzladı da diyemiyoruz. Yap 99TL herkes alsın. Bedava da alalım demiyoruz. Neyse. Çok mu dertlendim bilemiyorum 🙂

    24 Kasım 2015 - 19:25 Beğen 1
  • Murat Çelebi @junex

    Konsol 1000 tl ama oyun dlc almadan 290 tl. Şaka gibi. Evin anahtarını verelim bari. Eskiden oyunu alırdın oynardin. Level atladık ilerler herşeyi açarsın . Şimdi Level atla gene tık yok illa dlc alican . Çok garip çok. İnsanların da bunu alması... sonra korsan oyun neden yaygın.

    22 Kasım 2015 - 07:32 Beğen
  • Murat Çelebi @junex

    Valla ben de uyuyorum ne yalan soylim. 1.5 saati 5 gunde tamamliyorum 🙂 Eskiden cem yilmaz dinlerdim. Son bir kac yildir haftalik gundem.degerlendirmesi dinliyorum uyurken. Tabi bu sıkıcı olmak demek degil. Belki de hepimiz boyle guzel sohbete diyaloga açız ondandir. Psikologlar incelesin 🙂 Saygilar.

    31 Ekim 2015 - 09:31 Beğen 1
  • Murat Çelebi @junex

    Benim anladigim logitech sadece deneysel urunlerde logi markasini kullanacak premium urunlerinde logitech i kullanmaya devam edecek. Bir nevi alt markasi olacak.

    10 Temmuz 2015 - 18:37 Beğen
  • Murat Çelebi @junex

    aldığımız nefese halen "milli oksijen vergisi" konmadığına şaşıyorum. gidip yerli üretime destek verip kalitesini geliştirmesine ve piyasa ile rekabet etmesine olanak sağlamak yerine gene vergi koyup önlem alma çabaları. alası olan alıyor arkadaş. telefonda 3000 tl bariyeri açıldı da ne oldu? hala peynir ekmek gibi satılıyor. maksat hiç devletten birşey çıkmasın,devlet parasını hep kendine harcasın ama vergiler hep acımasızca halktan çıksın. sinir olmamak elde değil.

    02 Temmuz 2015 - 11:53 Beğen 3
  • Murat Çelebi @junex

    sohbeti kaçırdık. hafta sonu sabahı eğlencemdi dinlemek. göremeyince baya bi şaşırmıştım. napalım haftaya artık 🙂

    16 Şubat 2015 - 09:44 Beğen
  • Murat Çelebi @junex

    eski ofis 🙂

    07 Şubat 2015 - 22:40 Beğen
  • Murat Çelebi @junex

    kepazelik, rezil,ucuz... bu kelimeler ne hoyratça kullanılıyor artık. beğenmedim dersin geçer gidersin. incelemeyi henüz izlemedim ama yorumları okuyunca yazmadan edemedim. saygılar.

    30 Ocak 2015 - 14:58 Beğen
  • Murat Çelebi @junex

    pazar sabah 10 da idi, 8 den 10 a kadar walt disney yayınlanırdı 🙂

    20 Ocak 2015 - 19:05 Beğen
  • Murat Çelebi @junex

    Hayırlı olsun :))

    02 Ocak 2015 - 09:31 Beğen
  • Murat Çelebi @junex

    :)))

    30 Eylül 2014 - 23:13 Beğen
  • Murat Çelebi @junex

    ömrümü yedi şu ahşap jaluzi 🙂 kolay gelsin zor iş 🙂

    03 Eylül 2014 - 23:50 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (22)
  • Takipçi (18)
  • Takip edilen (10)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum