İzleyicilerimizden Onur Kazancı kendi koleksiyonundan bir parçayı bize hediye etti. Nokta atışı bir tercih olmuş teşekkür ediyoruz tekrar 🙂

İzleyicilerimizden Onur Kazancı kendi koleksiyonundan bir parçayı bize hediye etti. Nokta atışı bir tercih olmuş teşekkür ediyoruz tekrar 🙂

Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
transformer ? :/
kötü şakalara sebebiyet vermeye başlayınca takibi bıraktığım serii
bu ikinci robot araçlardan oluşan.
Nasıl yahu ?
Hay aksi Voltronun araçlısı da varmış .
Ben sadece aslanlıyı biliyormuşum .
İşte Robotech'den biraz sonra Transformers'dan az önce , o arada Voltron vardı.
@altan-yoklar Herkesin bildiği aslanlı olan bu daha az bilineni.
voltronun amcaoğlu. bu arada beraber savaştıkları olurdu. hep bunun başı derde girer son dakikada voltron ışın kılıcı ile işi bitirirdi.
Bu hediyeyi yeni bir hobi bölümünün habercisi mi saymalıyız? Öyleyse merakla bekliyorum.
onur kazancı ince düşünmüş bence 😀
en çok sevdiğim çizgi filmdir kendileri, hey gidi günler hey.
Benim elinde sarı büyük bir kılıcı olan oyuncağım vardı ama Vontran muydu net hatırlamıyorum.91 doğumlu olarak Ninja Turtles,Power Rangers'ları falan net hatırlamama rağmen Voltran'ın çizgi filmini de pek hatırlamıyorum açıkçası.
Bizim neslinin vontran oluşturmak deyimini Türkçe'ye kazandırmamızı sağlayan seri.
Gençlere pek bir şey ifade etmez.
Voltron en cok izledigim cizgi filmdi.Pazarlari sabah 9 da.Aslanli olan efsanedir.Arabali pek tutmadi.
pazar sabah 10 da idi, 8 den 10 a kadar walt disney yayınlanırdı 🙂
İnşallah yeni ofisinizde güzel bir renk olur. Murat Gamsız'dan iletişim adresini istedim o da verdi sağolsun. Ben de gönderdim.
Onların bu tür incelemeler yapması pek olası olmaz ama ben işlerimden vakit bulabilirsem kendi koleksiyonumda bulunan bazı figürlerin tanıtımını yapmak istiyorum. Şu sıralar biraz zor ama inşallah yaza doğru artık. Fikir sahibi olmak isteyen şuraya göz atabilir. Bu benim kendi koleksiyonum:
http://imgur.com/a/xfcyc
Optimus Prime'a bayıldım.
O nasıl bir koleksiyon imrendim ama öyle böyle değil. =)
Onur Bey bu örünleri nerden aldınız acaba?
Gözüm kaldı, ofise geldiğimde çalarım çalamazsam kırarım söyliyim 😀
Ben kafa ve gövdeyi oluşturuyorum.