• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

huvelbaki
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 04.04.2017
  • huvelbaki @huvelbaki

    atalarımızı boğazlayanlara sonsuz saygısı var. sen merak etme o zorluklardan bahsetmiyor. tanısan çok seversin. o tüm kazanımlardan faydalanıp onlara karşı duracak şekilde yoğrulmuş. bildiğin mısır püskülü tayfası. ona yakışan suudi arabistan.

    05 Mayıs 2017 - 21:43 Beğen
  • huvelbaki @huvelbaki

    @player-1 @wise Memur wise'in dedeleri oku emrini takmayan %0.6 okuma yazma oranıyla MÜSLÜMAN DÜNYANIN lideri bir yüce osmanlı devletinin mirası kalmış. tabi bayrağa tavuk şiş gibi kelle takacak. Sonra hadleri olmayacak şekilde Kanuni'den dem vuracaklar. İşid'in aynısı işte! Herkes kafir. Sonra cumhuriyetin kazanımlarından faydalanacaklar bununla övünecekler aynı zamanda da saltanatçı olacaklar! Senin ne haddine git padişahına rabbinin gölgesine!!! kulluk et.

    05 Mayıs 2017 - 21:36 Beğen
  • huvelbaki @huvelbaki

    aynen gb başı 1 tl çok para.

    05 Mayıs 2017 - 21:13 Beğen
  • huvelbaki @huvelbaki

    SMS kullanan var mı?

    05 Mayıs 2017 - 04:27 Beğen
  • huvelbaki @huvelbaki

    58:20 den sonra reizin yüzü tripten tribe giriyor. turknet farkı işte bu.

    05 Mayıs 2017 - 01:31 Beğen
  • huvelbaki @huvelbaki

    Keşke herkes bizim gibi analitik tespit yapabilse, kotanın devlet eliyle getirildiğini anlasa.

    04 Mayıs 2017 - 13:40 Beğen 1
  • huvelbaki @huvelbaki

    vdsl olmaması büyük şanssızlık

    04 Mayıs 2017 - 13:35 Beğen 1
  • huvelbaki @huvelbaki

    kim o teröristler? dış güçlere kanmayın oturun evde. (ironi)

    04 Mayıs 2017 - 13:32 Beğen
  • huvelbaki @huvelbaki

    reiz çekmeceli bi sistem yaptır her kata bi saksı cayır cayır sebze meyve.

    04 Mayıs 2017 - 13:31 Beğen 1
  • huvelbaki @huvelbaki

    @serhanhepsen tam olarak 76'nın 60'a düşmesi için gereken mesafe 400 metre imiş.

    04 Mayıs 2017 - 13:23 Beğen
  • huvelbaki @huvelbaki

    @serhanhepsen tereciye tere satmaya çalışıyon. Turknet gayet normal bişeyi sana kıyak yaparak geçiştirmiş yaygara kopmasın diye. saha dolabıyla dslam'ın bulunduğu yerin arasında en az 5-10 km mesafe vardır(turknetinkiler sadece belli noktalarda). saha dolabı dediğin şey bakır kabloların öbeklendiği ve turktelekoma ait dslamların bulunduğu yerden başka bişey değil. Ayrıca VDSL'de kayıp ADSL'den çok daha fazla oluyor. Bakır hattan sonra giden dsl multiplexer cihazın tanımlaması öyle kafana göre yapılmaz. Turknet'in yaptığı 75 aldıysan 75 tanımlamak, 50 aldıysan 50 tanımlamak. Geri kalan da kayıp. Turk telekom biraz fazla tanımlar çünkü bağlantı yapılan adresin mesafesini az çok kestirebiliyorlar turknetin böyle bi şansı yok. Wireshark gibi bi yazılımla zaten throttling yapmadıkları belli oluyor.

    04 Mayıs 2017 - 13:16 Beğen
  • huvelbaki @huvelbaki

    can akbulut çok güzel kotarmış bence murat gamsız yavaş yavaş tsye elveda desin steve jobs gibi.

    04 Mayıs 2017 - 12:07 Beğen
  • huvelbaki @huvelbaki

    @kendifikri mayıs sonu gibi trye gelcem bakcam yeni şeylere. 250 mb olsa tabi daha keyifli olur. yazılımcı adama mb lazım değil. evrimleşip kendi data linkimi oluşturdum.

    04 Mayıs 2017 - 12:03 Beğen
  • huvelbaki @huvelbaki

    @3dfx 8 mbitse taşın hacı ordan.

    04 Mayıs 2017 - 10:44 Beğen
  • huvelbaki @huvelbaki

    almanyanın kürdistanında mı oturuyon

    04 Mayıs 2017 - 10:07 Beğen
  • huvelbaki @huvelbaki

    fiber yok mu reiz orda

    04 Mayıs 2017 - 10:01 Beğen
  • huvelbaki @huvelbaki

    @serhanhepsen o hız düşmesi mesafeyle alakalı, türk telekom örneğin evine 50 verecekse santralden tahmini mesafene göre 55 verir. 55 eve gelene kadar kayba uğrar 50 olur. Turknet ise vatandaşa varsayılan olarak örneğin 75 veriyor, hem turknet olan santrallerin uzak olması hem de vdsl'in çok kayıplı olması sebebiyle uzaklığından baya düşer. Bunu türk telekom gibi santralden yükseltebilirlerdi aslında ama o seferde bağlantıda kopma riski var. herkesin uymaz. modem arayüzün daha yüksek değer gösteriyorsa isteyip yükselttirebilirsin.

    04 Mayıs 2017 - 09:57 Beğen
  • huvelbaki @huvelbaki

    macera dolu amerika (maceranın asını uzatmıcaksın)

    04 Mayıs 2017 - 09:49 Beğen
  • huvelbaki @huvelbaki

    Ketokonazole 'da işe yaramadı bende. çok yazar doktorlar. çinko pirition al sen en iyisi.

    Oye... Alpecin Dandruff Killer Shampoo. Bunda hem zp, po , sa , fa tüm bilindik kuvvetli bileşenler var. bunu alırsan uçarsın.

    04 Mayıs 2017 - 09:24 Beğen 1
  • huvelbaki @huvelbaki

    @guilty57 <3

    04 Mayıs 2017 - 09:21 Beğen
  • Durum (18)
  • Yorum (318)
  • Takipçi (4)
  • Takip edilen (20)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Mirc Chat Sohbet

12

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Asus Pen

25

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20
Tümünü gör

Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum