Herkes dedi ki kota yükselsin 150 gb olsun en azından standart olsun ama toplanıp bu milleti daha nasıl soyarız diye konuşmuşlar herhalde. Yeni paketler 70-80 tl den başlıyor 40 gb kota veriyor. 40 gb kota nedir ya kendi kendine güncellemeler ile bile biter. Oyun indirmek falan hayal olur zaten 2019 a çok da umudum kalmadı illa o zamanda bir şey çıkaracak bunlar akn siz gibilerin hikaye eski sistemi özleyeceğiz bu gidişle.

BeğenFavori PaylaşYorum yap