Herkes dedi ki kota yükselsin 150 gb olsun en azından standart olsun ama toplanıp bu milleti daha nasıl soyarız diye konuşmuşlar herhalde. Yeni paketler 70-80 tl den başlıyor 40 gb kota veriyor. 40 gb kota nedir ya kendi kendine güncellemeler ile bile biter. Oyun indirmek falan hayal olur zaten 2019 a çok da umudum kalmadı illa o zamanda bir şey çıkaracak bunlar akn siz gibilerin hikaye eski sistemi özleyeceğiz bu gidişle.
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 38 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
2023 hedeflerinde internet kotasını 3 gb'e düşürmek var. Allah'ım rabbim 3'ü emretmiş.
size 250mb bile çok
@kendifikri mayıs sonu gibi trye gelcem bakcam yeni şeylere. 250 mb olsa tabi daha keyifli olur. yazılımcı adama mb lazım değil. evrimleşip kendi data linkimi oluşturdum.