Hanımlar ve beyler yol yakınken geri mi dönsek?
Kota kalksın, #AKKgerigelsin(!) 😀
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bizim insanımız her türlü şeyin bokunu çıkartmayı çok seviyor. Her şeyi suistimal ediyoruz, AKK'yi suistimal ettiler dönüyorlar derken adamlar gideni aratır oldu oda gelirse emin ol çok farklı şekilde geri gelir.
bu memlekette dirayetli duruşun olmadığını bildikleri için "nasılsa susarlar" diyerek kafalarına göre göre düzen kuruyorlar... #akkhayır
Gerek yok daha kötüsü gelir
AKK geri gelir, bu sefer çift kademeli olur, önce 3'e düşer baktılar durmuyorsun 128kbit'e indiriverirler. Biliyorsun devletimiz bizi seviyor aslında da firmalar ahlaksız. Bir devlet kurumu olan kablonet ten anlayabilirsin devletimizin tutumunu.
Keşke herkes bizim gibi analitik tespit yapabilse, kotanın devlet eliyle getirildiğini anlasa.