• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Hamdi
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 02.08.2014
🖥️ ANA SİSTEM: AMD RYZEN 7 9800X3D CPU - SAPPHIRE NITRO+ RX 9070 GAMING OC 16GB GPU - GIGABYTE X870 GAMING WIFI6 ANAKART - KINGSTON BEAST 2x16GB 6400MHz CL32 DDR5 RAM - KIOXIA EXCEIRA HEATSINK 2TB M2 NVME SSD - THERMALRIGHT PHANTOM SPIRIT 120 SE CPU SOĞUTUCU - FSP HYDRO G 750W 80+ PSU - PHANTEKS P360A MESH KASA // 🖥️ YEDEK SİSTEM: AMD RYZEN 7 5700X CPU - GIGABYTE GAMING OC RTX 3070TI 8GB GPU - ASUS TUF B450 PRO GAMING ANAKART - XIGMATEK BEAST KASA - ENERMAX 700W PSU - ARCTIC FREEZER 36 DUO CPU SOĞUTUCU - CRUCIAL 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHZ CL16 RAM - SAMSUNG PM981A 512GB NVME SSD
  • Hamdi @hamdi

    Şimdi bunun olayı nedir tam olarak, Steam'deki tüm oyunları oynatacak mı?

    24 Haziran 2026 - 18:06 Beğen
  • Hamdi @hamdi

    Üst mahallede var ama 2 senedir gelmedi gitti şu gigafiber. Ama burda SO ve TT fiber var şuan. Ondan da getirmiyor olabilirler, haklılar. 😀

    24 Haziran 2026 - 11:43 Beğen
  • Hamdi @hamdi

    @ersoy oyun oynayabiliyor musun? Asıl mesele o benim için. İnternet bir şekilde çözülür de.

    24 Haziran 2026 - 11:41 Beğen
  • Hamdi @hamdi

    @protego Casual Breaktrough mu oynuyorsun? Takımların %80'i bot. Conquest gir de bi dayasınlar kafaya pompalıyı. Bir de onun görselini atarsın bekliyorum. 😀 😀

    24 Haziran 2026 - 11:41 Beğen
  • Hamdi @hamdi

    Yaa yıl 2026 internet altyapısı olmayan insanlar var. Biraz şükret haline. 😅😅

    24 Haziran 2026 - 00:18 Beğen 5
  • Hamdi @hamdi

    @protego bu arada bende takılmazdım bu cross play işine ama bi noktadan sonra güncelleme mi geldi noldu birşeyler oldu. Redditte falan da baya şikayet vardı baktığımda. Konsolcular acayip etkin oynamaya başladı. Heli ile falan auto aim yapıyorlar heralde.

    24 Haziran 2026 - 00:18 Beğen 1
  • Hamdi @hamdi

    @protego valla umarım katlanırsın. Ben bazen sinir krizine giriyorum. Bir de tam tespit edemedim ama belli günler belli saatlerde konsolcuların sayısı daha baskın oluyor. ABD de falan heralde hayatsız konsolcular uyanıyor. 😅 https://teknoseyir.com/durum/1799878

    24 Haziran 2026 - 00:15 Beğen 1
  • Hamdi @hamdi

    Oynuyoruz işte ben hala keyif alıyorum. Sadece konsolcular sinirimi bozuyor arada. Olağanüstü hareketler yapıyorlar. Onun haricinde tabi sıkıntıları var ama ne bileyim işte katlanıyoruz. Şu anki fiyatlarla bence alıp oynanır. Epic'de falan düşüyor baya. Ama işye BF seviyorsan. Gülü seven dikenine katlanır demişler. 😁😁

    24 Haziran 2026 - 00:02 Beğen 1
  • Hamdi @hamdi

    Konftel aldım ya Trendyol kupon verdi. Deneyeceğim bakalım. Logitech güzel ama açı olayı hoşuma gitmedi. Zoomlu çekiyor resmen. Deneyelim bakalım.

    23 Haziran 2026 - 21:18 Beğen
  • Hamdi @hamdi

    @kurabiye dar açı olması hoşuma gitmedi. Konftel olanı aldım 100 lira kupon verdiği için. Bakalım ne çıkacak.

    23 Haziran 2026 - 21:11 Beğen 1
  • Hamdi @hamdi

    Hayırlı olsun. Şanslıymışsınız. 🙂

    23 Haziran 2026 - 21:05 Beğen
  • Hamdi @hamdi

    @gustavof ooo çok kötü. İnşallah ben taşınana kadar hallolur şu internet işi.

    23 Haziran 2026 - 21:04 Beğen
  • Hamdi @hamdi

    Çok kritik bir süre ya 6 ayda. 1-2 ay kalsa yada abone olalı 1-2 ay geçmiş olsa daha makul çözülürdü heralde ama. Superbox deneyimi nasıldı genel olarak? Memnunsanız 6 ay daha idare edin. Şimdi benzer durum bende de olacak. Bir taşınma durumum var ve yeni bina olduğundan altyapı yok.

    23 Haziran 2026 - 17:13 Beğen 1
  • Hamdi @hamdi

    Bu da kapalı mekanda.

    22 Haziran 2026 - 18:56 Beğen 1
  • Hamdi @hamdi

    Aslında gözüme çarptı ama adam videoda kıyaslamış. Logitech kalite olarak baya önde. Tek sıkıntısı çok dar açılı.

    22 Haziran 2026 - 18:56 Beğen 1
  • Hamdi @hamdi

    @serhatm çok tipsiz ya bu da. 😁😁

    22 Haziran 2026 - 18:34 Beğen 1
  • Hamdi @hamdi

    Aslında hoşuma gitti fena değil de ben sanırım elimdekini kurtarmaya bakacağım. Belki bi ışık ayarlarım o da mantıklı geldi.

    22 Haziran 2026 - 18:23 Beğen 1
  • Hamdi @hamdi

    @gt710gaming var aslında ikinci bi telefon ama nereye asacaksın. Monitörün üstünde sabit duruyor webcam iyi oluyor.

    22 Haziran 2026 - 14:41 Beğen
  • Hamdi @hamdi

    Logi Brio 100 alacağım sanırım. Enes Özen kıyaslamış ikisini de. Tek sıkıntısı görüş açısı dar biraz ama umrumda değil. Zaten toplantıda sadece yüzüm görünecek. 😀 https://www.youtube.com/watch?v=ROZYtjUbe98

    22 Haziran 2026 - 14:39 Beğen
  • Hamdi @hamdi

    Kaldı mı ki bunlar? Logi Brio 100 alacağım.

    22 Haziran 2026 - 14:38 Beğen
  • Durum (3641)
  • İnceleme (5)
  • Blog (1)
  • Yorum (23887)
  • Takipçi (211)
  • Takip edilen (77)
  • Favori (124)

Teknoseyir gündemi

#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri

Öne çıkan videolar

Game Garaj Slayer X7T XL-5070: Slayer geri döndü!

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Suudi Arabistan'da Teknoloji Alışverişi ve Fiyatlar

9

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

Türk Telekom Mobil Taahhüt Bozma Cezası Sorgulama - Ceza Öğrenme

26
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Touch Me FC09-50

20

Termostatik Banyo Bataryası İncelemesi

18

X-Mouse Button Control

7
Tümünü gör

Son bir saat içinde 167 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum