Üst mahallede var ama 2 senedir gelmedi gitti şu gigafiber. Ama burda SO ve TT fiber var şuan. Ondan da getirmiyor olabilirler, haklılar. 😀
Üst mahallede var ama 2 senedir gelmedi gitti şu gigafiber. Ama burda SO ve TT fiber var şuan. Ondan da getirmiyor olabilirler, haklılar. 😀
@ersoy oyun oynayabiliyor musun? Asıl mesele o benim için. İnternet bir şekilde çözülür de.
@protego Casual Breaktrough mu oynuyorsun? Takımların %80'i bot. Conquest gir de bi dayasınlar kafaya pompalıyı. Bir de onun görselini atarsın bekliyorum. 😀 😀
@protego bu arada bende takılmazdım bu cross play işine ama bi noktadan sonra güncelleme mi geldi noldu birşeyler oldu. Redditte falan da baya şikayet vardı baktığımda. Konsolcular acayip etkin oynamaya başladı. Heli ile falan auto aim yapıyorlar heralde.
@protego valla umarım katlanırsın. Ben bazen sinir krizine giriyorum. Bir de tam tespit edemedim ama belli günler belli saatlerde konsolcuların sayısı daha baskın oluyor. ABD de falan heralde hayatsız konsolcular uyanıyor. 😅 https://teknoseyir.com/durum/1799878
Oynuyoruz işte ben hala keyif alıyorum. Sadece konsolcular sinirimi bozuyor arada. Olağanüstü hareketler yapıyorlar. Onun haricinde tabi sıkıntıları var ama ne bileyim işte katlanıyoruz. Şu anki fiyatlarla bence alıp oynanır. Epic'de falan düşüyor baya. Ama işye BF seviyorsan. Gülü seven dikenine katlanır demişler. 😁😁
Konftel aldım ya Trendyol kupon verdi. Deneyeceğim bakalım. Logitech güzel ama açı olayı hoşuma gitmedi. Zoomlu çekiyor resmen. Deneyelim bakalım.
@kurabiye dar açı olması hoşuma gitmedi. Konftel olanı aldım 100 lira kupon verdiği için. Bakalım ne çıkacak.
Çok kritik bir süre ya 6 ayda. 1-2 ay kalsa yada abone olalı 1-2 ay geçmiş olsa daha makul çözülürdü heralde ama. Superbox deneyimi nasıldı genel olarak? Memnunsanız 6 ay daha idare edin. Şimdi benzer durum bende de olacak. Bir taşınma durumum var ve yeni bina olduğundan altyapı yok.
Aslında gözüme çarptı ama adam videoda kıyaslamış. Logitech kalite olarak baya önde. Tek sıkıntısı çok dar açılı.

Aslında hoşuma gitti fena değil de ben sanırım elimdekini kurtarmaya bakacağım. Belki bi ışık ayarlarım o da mantıklı geldi.
@gt710gaming var aslında ikinci bi telefon ama nereye asacaksın. Monitörün üstünde sabit duruyor webcam iyi oluyor.
Logi Brio 100 alacağım sanırım. Enes Özen kıyaslamış ikisini de. Tek sıkıntısı görüş açısı dar biraz ama umrumda değil. Zaten toplantıda sadece yüzüm görünecek. 😀 https://www.youtube.com/watch?v=ROZYtjUbe98
Son bir saat içinde 141 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Şimdi bunun olayı nedir tam olarak, Steam'deki tüm oyunları oynatacak mı?