2019 bitiyor , tasarıma bak.
Geç bile kaldınız , her yoruma hakaretle cevap veren, hiçbir farklı görüşe tahammülü olmayan bu güruh nasıl oluştu oda ayrı bir tartışma konusu.
Bende 2 hafta önce aynı soruyu sordum bana da bir yıldır yok dedi halbuki bir hafta önce indrimiştim.
@gamsizm bir yıldır olamaz , bir önceki gündeme kadar indiriyordum. Son gündem de bulamadım sadece
Murat Bey itunes üzerinde yoksunuz, bulunamıyor uyarısı alıyorum 1 haftadır. Sorun ne acaba
Yorumlara inanamıyorum, nexus 5 alan yok piayasada, ki bana göre lg g2 den iyi telefon ama burda nexus 5 ile mukayese ediliyor. Kaçınız da var acaba, discovery gibi servis sorunu ve yazılım sorunu olan bir marke ile mukayese bile etmem casper ı
Araç için focus platformu demişsiniz ama ben opel astra j kasaya inanılmaz benzettim. Aracın farları , yan çizgisi, direksiyon ve düğmeleri bile aynı astar. Bu konuda ne düşünüyorsunuz
Ellerinize sağlık çok beğendim, sıkıcı oto incelemelerinden sonra yepyeni bir tazr olmuş, hele hava çekimini çok beğendim, bizim anlayacağımız tarz ve uslüpta bir inceleme
Can Akbulut Teknoseyirde çok daha fazla yer almalı ne dediğini en iyi bilen yada karşıya o güveni veren kişilerin başında geliyor.
Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
kutu alan kaldımı