nightmare fuel
@alaria kısaca baktım internette ve kullanma klavuzunda yazmıyor ama siyah kaplanmış bir sacdan üretilmiş
2 litre hacmi üzebilir, ben 3.5 litre olanını kullanıyorum tek kişi için ideal bir boyutta.
@kelboy bende bu tableti kullanıyorum ama pili çabuk bitiyor gibi hissettiriyor
dediğinizi gerçekleştiren bir youtube videosu bırakıyorum :
https://www.youtube.com/watch?v=zRDhiN50Vo0
Bu postu yazıp paylaştıktan sonra tekrar gerçekleşti. Bilgisayarı kapatıp açınca düzeliyor ama hatalar sıklaşmaya başladı. Artık yük binmeden de veriyor.
6 sene önce aynı şeyleri yaşamıştım aynı firma ile demek ki hiç değişmemişler
normal bir durumsa çok sevinirim bu sıcakta kargoyla falan uğraşmak istemiyorum montaj edip kullanayım o zaman
bir sorun yaşadığınızda saatlerce müşteri hizmetlerine bağlanmak için beklemeyi sevmiyorsanız vodafone'dan uzak durmanızı öneririm.

Son bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://www.youtube.com/watch?v=yTcsgxU9jsA