• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Fatih Fikret Akkuzu
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 07.04.2015
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Şimdi gördüm ve sardırıp tekrar dinledim. Kaçırmışım. Uyarınız için teşekkürler fakat üslubunuza biraz daha dikkat edin bence.

    14 Eylül 2013 - 23:54 Beğen
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Bu arada Dolby Laboratories'in kurucusu Ray Dolby, 2 gün önce hayata gözlerini yumdu ama pek fazla haberi çıkmadı ortalıkta.

    14 Eylül 2013 - 23:38 Beğen
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Asphalt 7 Heat oyununu lumia 820 için yüklerken, telefonunuzda ki depolama limitine ulaştınız tarzı bir hata çıkıyor. Telefonda 4 GB boş yer olmasına rağmen. Bu hatayla ilgili bazı türk ve yabancı forumlarda başka kullanıcılar da şikayet yazmış. Bu konuda bilginiz var mı?

    08 Mart 2013 - 22:05 Beğen
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Egzotik kartlarla flört etmek... İşte mesele bu 🙂

    06 Şubat 2013 - 20:33 Beğen
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    forumlarda kauçuk zincirin ufak bir patinajla koptuğundan bahsetmiş kullananlar.bu konuda da bir video çekersiniz umarım.

    22 Ekim 2012 - 20:29 Beğen
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Söylediklerinizin hepsine katılıyorum fakat, söyleşinin başında Levent bey Hürriyet'in engadget den çalıntı ipad lansmanı yaptığını söylerken, Murat bey "biz bu konularda rahatız haberlerimizin kaynağı zaten yurtdışı" diyor.Yani baktığımız zaman aslında Hürriyet'de ve diğer gazetelerde bu konuda rahatlar.Örneğin PCL'de yapılan bir haberi Hürriyet alıp teknoloji sayfasına koysa ve sağında solunda biraz oynama yapıp yurtdışı filanca bir siteden kaynak gösterip servis etse, bunu kanıtlamak çok zor olur bence.Ben bunu yurtdışındaki bilmem ne sitesinin haberine göre yayınladım diyebilir. Aynı şey magazin sayfaları içinde geçerli. Zaten yurtdışındaki firmada zaman ayırıp bunlarla uğraşmaya girmez fazla.Yani işin özü sizinde söylediğiniz gibi işlerine geldikleri gibi hareket ediyorlar ve bu konuda kaybedecekleri pek birşey olduğunu sanmıyorum.Sonuçta bu ülkede Hürriyet herkesin bildiği bir gazete. Tv'de haberim okunsunda reklamım olsun derdinde olacaklarını sanmıyorum.

    09 Ekim 2012 - 01:41 Beğen
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Acaba tt, playstore iş yapsın diye steam ile uğraşıyor olabilir mi diyecem ama google ve youtube erişim sorunu yaşayanlarda varmış.ilginç şeyler oluyor.

    06 Ekim 2012 - 03:28 Beğen
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Aynı tarzda markası farklı bir ürünü 30 küsür receiver,2 tane server, UPS cihazı ve telefon santralini gibi cihazları soğutmak için kullanıyoruz. Bahsettiğim yer bir otelin sistem odası. Aslında bu tip cihazların kullanım alanları daha çok benim bahsettiğim gibi yerler ama sizinki tabi zaruri olmuş.güle güle kullanın.

    16 Ağustos 2012 - 07:08 Beğen
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Stüdyoya bir vantilatör şart sanki.Özellikle levent pekcan için 🙂

    09 Ağustos 2012 - 01:34 Beğen
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    NASA kendi sitesinden verir diye düşünüyorum

    04 Ağustos 2012 - 08:19 Beğen Sil
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    e-80'nin ayrılmasına üzüldüm. pclabs ailesi yavaş yavaş dağılıyor.Önce cem şahin sonra emirhan döngel şimdide erdem gükrer.Geriye haluk sekendiz kaldı.onuda kaybetmezsek iyidir.hayırlısı olsun.

    15 Temmuz 2012 - 00:33 Beğen
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    2004'den bu yana Pclabs'ı takip eden birisi olarak, Teknoseyir'i de yayın hayatına girdiği ilk günden beri büyük bir keyif ile takip etmekteyim.Öyle ki, şuanda askerde olmama rağmen video ve podcastleri büyük zorluklarla dahi olsa takip ediyorum 🙂 Harika bir iş yapıyorsunuz.Umarım yakın gelecekte yapığınız işin meyvelerini toplamaya başlar ve bahsettiğiniz sıkıntıları atlatabilirsiniz.Atarsa 68...

    08 Mart 2012 - 17:39 Beğen
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Şimdi baktım, 7-8 ay önce kdv dahil 180 liraya aldığım WD Caviar Black sabit diskin fiyatı aynı yerde 300 lira.Bilseydim stokta ne var ne yok alırdım. 😀 Altın gibi getirisi var maşallah.

    20 Kasım 2011 - 03:31 Beğen
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Cevabı yazarken kafam güç kaynağının kasanın üst kısmına monte edildiği tasarım aklıma geldi.Daha doğrusu biraz karıştırmışım. 😀 Çünkü o tasarımda güç kaynağı fanını egzoz amaçlı da kullanabiliyoruz. http://www.pclabs.com.tr/2008/02/02/kasa-fanlari-hangi-yone-uflemeli/

    Siz beni düzeltmişsiniz teşekkürler.

    17 Kasım 2011 - 23:30 Beğen Sil
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Güç kaynağının ısısını anakarta doğru göndermek pek akıl karı değil ondan olabilir.

    Bu arada çok güzel bir anlatım olmuş elinize sağlık.

    16 Kasım 2011 - 02:15 Beğen Sil
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Valla ben beğendim daha samimi geldi. Bana göre bu işi de iyi yapmış.

    12 Kasım 2011 - 21:23 Beğen Sil
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Ula adamı eleştirip küstürdünüz sabahtan beri haber girmedi pclabs'a. 😀

    12 Kasım 2011 - 19:17 Beğen
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Altyazısı ne zaman çıkar? Divxplanet'de bulamadımda. 🙂

    25 Ekim 2011 - 01:43 Beğen
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Faydalı bir program daha olmuş.Ağzınıza sağlık.Reklamlar da gelmeye başlamış. Sırf reklama tıklamak için Chrome'dan Ad-Block'u devre dışı bıraktım. 😀

    22 Eylül 2011 - 03:36 Beğen
  • Fatih Fikret Akkuzu @f-f-a

    Benim özellikle merak ettiğim bir konu var.
    PES 2011'de bariz hakem saçmalıkları vardı.Örneğin rakip oyuncunun faulüne rağmen top bizde kalsa bile avantaj vermeyip düdük çalıyor ve gollük pozisyonların içine ediyordu.Keza yan hakem de ofsaytları milimetrik hesaplayıp bayrak kaldırıyordu.Acaba PES 2012'de bu problemler devam ediyor mu?

    20 Eylül 2011 - 02:31 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (22)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12

Thinkpad T460s

23

Asus Pen

25

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum