Levent abi afiyet olsun 😀 tabi doğruysa 🙂

Levent abi afiyet olsun 😀 tabi doğruysa 🙂

Yeni TeknoSeyir hayırlı olsun. Bu ilk günlerde her türlü aksaklık yaşanabilir, doğaldır. 🙂
Beta aşaması bittikten sonra geçilecekmiş. Başka bir şey yok şimdilik.
Son bir saat içinde 63 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Levent abi vay canına:) yarasın bu arada fast foodmu o.? 🙂
heyt be,
abi yapma lütfennnn
fena yumulmuş 🙂 masada sadece kendine kalmış hadi yine iyisin levent abi