Benim çantadan çıkartana kadar çok sorun yokta üniversitede çantadan çıkarttığın an sıkıtı üstünde kırmızı çizgiler filan:D msiın en son kötü tasarımını ben almışım.
Benim çantadan çıkartana kadar çok sorun yokta üniversitede çantadan çıkarttığın an sıkıtı üstünde kırmızı çizgiler filan:D msiın en son kötü tasarımını ben almışım.
Valla ben hala öğrenci olduğum için pek umurumda olmuyor ona yakışır buna yakışmaz ceketle zaten işim olmuyor:D ama ceketle sıkıntı olur gerçekten kaşe kabanın üstüne çantayı taktığım an o omuzları arkaya çekiyor yakayı bozuyor sıkıntı ama dediğim gibi benim henüz umrumda değil böyle şeyler:D
İlk bakışta pratik duruyor ama bilmiyorum çantanın kendi ağırlığıda var bu sefer yanınızda sürekli valizle dolaşıyor gibi olacaksınız.Ben alırken bataryayı da hesaba katmıştım ama hesaba katmadığım kitaplar oldu:D gerçi hesaba katmasam ne olacak ultrabookta autocad kullanmaya çalışıp kafayı yiyeceğime taşırım. sırt çantası 2 kere yırtıldı yenisini alsam oda yırtılacak diktiriyorum sürekli gittiği yere kadar artık:D
Ben mecburen neredeyse her gün msi ge60 ı taşıyorum yanıma 2.5 kilo 700 gr adaptör bide yanına 2-3 tane kitap ekliyorum tam işkence ama başka çare yok autocad vs. için hergün okula yanımda gidiyorlar:D
@gamsizm Abi ev adreslerini vermiyorlar bildiğim kadarıyla birkaç videoya denk gelmiştim öyle ptt şubesinden teslim alıyorlar. Şu da var hadi İstanbul'da aynı mahalledede belki bulayabilirde İstanbul dışında adam kafaya koyduysa mahalleyi bulduktan sonra onlarıda bulur
Okullarda F klavye konuluyor evet ama lise yıllarından çok iyi hatırlıyorum biz o F klavyelerin tuşlarını teker teker söküp q klavyeye göre geri takıyorduk
@gamsizm
@hkellecioglu
@leventp
Matbaada 2 büyük siyasi partinin bayraklarının aynı kalıptan basıldığını gördüm yani açıkçası hangi siyasi partiden reklam alırsanız alın bu sadece ticari birşey abartacak bir durum yok bence
Vay be lise okuldan kaçıp kaçıp gidiyordu ne güzeldi.Okul üniformasiyla internet kafeye girmek yasaktı gömleği çıkartmak yetiyordu atletle cs oynamışlığım vardır:D
Bende nadirde olsa izlerim burada aslında oyundan çok muhabbet için izliyorsun.Eğer oyunu oynayan adamın muhabbeti sardıysa izlersin yoksa oyun için değil.
Klasik evrimle devrim mantığı aslında uzun süredir teknoloji sadece evrimleşiyor.Levent abide hep bahseder ya sürekli eskiyi yamayarak eklemeler yaparak devam ediyoruz diye aynı mantık.Bir devrim gerek:D
@gamsizm Teşekkürler cevap için aynı durum antalyadan el yapımı toka satan insanların başına geldiğinde b toplamda yaptığı satış 2 yılda 60 taneydi.Sanırım ürün başı 169 tl gibi bir ceza kesilmişti ortalama 10bin tl.Umarım bu işi yapan arkadaşlar bunun bilincine varırlarda ileride ciddi sıkıntılar yaşamazlar.
Benim merak ettiğim kısmı bu oyun yayıncılarının hepsinin bi firması var mı? Yani gelirleri nasıl vergilendiriyorlar eğer vergilendirmiyorlarsa aynı sahibindede vergisiz satış yapanlara 3 yıl sonra toplu ceza geldiği gibi bu arkadaşlarada gelecek mi?
aynısını bende yaptım sökme işlemi bittiğinde insan bi an bu geri toparlanır mı diyor:D Ama hangi sırayla söktüğünü bilirsen takmakta sorun olmuyor.Tek bir sorun yaşadım halada devam ediyor.Arka yüzeyde alt tarafta sanırım bataryadan gelen üzerinde dirençler olan bir parça var.Sökmeden önce alttaki yüzeye bağlıydı ısı iletimi sağlıyordu sökmek gerekti ekranı sökmem için.Sonuç olarak termal yapıştırıcı alıp düzeltmeye üşendim alt tarafta diğer bölgelerden fazla bir ısınma oluyor ama bir sorun çıkartmadı şimdiye kadar.
Abi bendede aynısı var doktorla konuştuğumda bu sene genel olarak bu durumun olduğunu hastalık geçsede sigara içmeyenlerde 2 hafta sıgara içenlerde 1-1,5 ay boyunca öksürdüğünü söyledi.
Cep telefonları yüksek boyutlu güncellemeleri kablosuz ağdan yapıyo bu cihazlarıda kablosuz ağ olarak bağladığımız için güncellemeye başlıyo aman dikkat bitiriyo internet paketini:D
Hiç umutlu değilim açıkçası ama inşallah işe yarar. Sizin her videonu takip eden sayısı 10-5 bin arası 7500 diyelim buna en az 2500ü küçük kardeşlerimiz onların pek üye olabileceğini sanmıyorum diğer kitleninde ancak yarısı üye olur.Tabi 2500 yeterli bir sayımı sizin için bunu bilemem.
Piranha garanti konusunda iyi tusu icine kacmis navigasyonu goturdum aninda sifir paket verdiler
Evet taşıması zor oluyor ama bir mühendislik öğrencisine ultrabooklar yetmiyor.El mahkum bunları taşıyoruz hergün
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://www.youtube.com/watch?v=CwiGBNpWpGc