İnternet kafelerdeki xp aşkı ne ya? yıl 2015 oldu hala xp kullanıyorlar
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
halen internet kafeye mı gıden var dıye dusunuyorum..
yarım saat beklemem gerekiyordu ve her zaman gittiğim kafede yer yoktu. Ben de internet kafede takılayım bari yarım saat diye dşünmüştüm
zamanında internet cafede çok zaman geçirirdik lan partileri yapılırdı ve günlerce eğlenirdik.. şimdi nerde kaldı o samimi ortamlar..(Bakırköy meta cafe)
Arada lan party yapmak için gidiyoruz gayette güzel oluyor yan yana oturup konuşarak oynaması daha zevkli
Topluca cs oynamak için arada gidiyoruz. Yan yana oynamanın keyfi bir başka.
Vay be lise okuldan kaçıp kaçıp gidiyordu ne güzeldi.Okul üniformasiyla internet kafeye girmek yasaktı gömleği çıkartmak yetiyordu atletle cs oynamışlığım vardır:D