Onu nasıl alacağım tam olarak
Tekrar Ubuntu'ya geçtim yavaşlığa dayanamadım. 😀
Dediğiniz komutu da yazdım, neyi söylemem gerekiyor?
Valla geçti artık ya. 😀 Windows'a dönüyorum geri. Yarın tekrar Ubuntu kurabilirim ama.
Ubuntu güzel geldi gayet bence. 😀 Ya Realtek markalı bişey aslında da çözemedim işte. Windows'a geri dönüyorum o zaman. 🙁
Onu da yaparım, ama Ubuntu'nun koyu arayüzünü beğendiğim için diğerlerine bulaşmak istemedim. Arayüz falan kesin değiştiriliyordur diye düşünüyorum gerçi.
Etaplara bakamadım maalesef. http://www.rallyturkey.com/tr/ adresinden detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Evet. Daha doğrusu sigara kölem oldu gibi, sadece yarıştan yarışa içiyorum artık 😂 😂
Maalesef yapamıyorum, gözetmenler olarak kamera kullanmamız yasak çünkü. Rallivideo kanalı çekti baya, YouTube kanallarından izleyebilirsiniz.
@burakdogn bu sene eğitime gittiysen silinmemiştir. 🙂 Seramonikte ittim işte yarışta değildi 😀 Onca insanın önünde 😀
@burakdogn ittim 😀 Hatta Kaynaşlı Tırmanmada Ümit Ülkü'nün 911'ini vurdurmuşluğum var. 😀 Wrc için yap bence. Hangi kuruldaydın sen?
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
İçeriden bilgi veriyorum, bu pakette öyle altyapı zaten hazır şeklinde bir durum olmuyor, aboneliğe özel fiber hat falan çekiliyor. O da bayağı tuzlu oluyor tabi.