Biraz geç oldu ama, ralli heyecanı Bursa'da! Bu haftasonu yapılacak yarışa tüm Teknoseyir davetli. Detaylı bilgi http://www.bossek.org.tr adresinde.
Not: Cumartesi pazar günleri Nilüfer etapları ve Powerstage'de sektör olacağım. Gelirseniz sohbet ederiz.

hassektör 😀 asıl yarış *Marmaris da 😀 3 kez katıldım 😀 1 .tanesinde finiş de göreve almıştım. Güzel günlerdi.. *Edit :yanlış yer yazmıştım.
Manisa'da ne var ki ben bilmiyorum 😀 Ben hakemliği sevmiyorum, o bakımdan kendim sektör olmak istiyorum. 😀 Asıl yarış Marmaris'te bi kere 😀
@down aynen jeton karışmış 😀 şimdi baktımda doğru.. sektör daha rahat tab iki hakem olunca yoğun oluyorsun baya 😀 bilotlarla uğraş yok şunun la uğraş filan yorucu olur. Örnek benim yazım kötüydü skorları tabloya yazarken şikayet eden çoktu bende 😀
Ya hakem olcakasan ya start ya ff olacaksın. Zaman kontrolmüş stopmuş hep kağıt işleri. 😀 Stoba koycaz dediler, ff olsa dedim, olmaz dedikler. Sektör yapın yatcam ben dedim 😀 Pilotların tripleriyle mi uğraşcam be 😀
Bak dipnot, geçen seneki Marmaris Rallisinde biz seramonik yaptık, WRC'nin Türkiye'ye geleceğini ilk duyan kişi benim. Fia gözlemcisine çevirmen lazımdı, beni gönderdiler. 😀
@down sen hişç bozul aranbayı türbüne ittin mi :d ben ittim kötü bir görünüm. Wrc için başvuru yapayım mı bilemedim.
@burakdogn ittim 😀 Hatta Kaynaşlı Tırmanmada Ümit Ülkü'nün 911'ini vurdurmuşluğum var. 😀 Wrc için yap bence. Hangi kuruldaydın sen?
@down sen müdahale ettiysen ve yarıştaysa yarış dışı kalmıştır 😀 fiziki destek yapınca yarış dışı kalıyordu diye hatırlıyorum. İgk ya kayıtlıyım ama silinmiş de olabilir 🙁
@burakdogn bu sene eğitime gittiysen silinmemiştir. 🙂 Seramonikte ittim işte yarışta değildi 😀 Onca insanın önünde 😀
@down Gitmedim işlerim vardı. Yaparım olmazlarsa olmaz pek sorun olmaz.
Sen ne zaman katılacaksın yarışlara pilot ya da Co-Pilot olarak?
Çooook param olunca 😀 Ya bi tane Renault 11 topluyodum ama masrafı belimi büktü, saldım ben de.
@down 🙂
Valla bilemiyorum ben Bursa'ya çok gitmedim. Etaplar orman içinde ama.