Arkadaşlar selam! Yine enteresan bir problemle karşınızdayım. Bana hediye olarak Hometech HT14S marka laptop almışlar. Aa ne güzel falan derken yavaşlığıyla beni delirtti. Ben de dedim ki Ubuntu kurayım buna, rahatlar biraz. Nitekim öyle de oldu. Fakat şu anda aletin Wifi ağlarını bulması sıkıntıya düştü. Telefondan hotspot açıyorum, 10 cm yanındaki aleti 2 birim gösteriyor. Evdeki modemi bulamıyor bile. İnternetten araştırma yaptım, derdime derman olmadılar. Buradaki Linux gurularından bir şeyler kaparım diye düşünüyorum. Bu kardeşinizi tekrar Windows'a mahkum etmeyin nolur. 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap