Arkadaşlar selam! Yine enteresan bir problemle karşınızdayım. Bana hediye olarak Hometech HT14S marka laptop almışlar. Aa ne güzel falan derken yavaşlığıyla beni delirtti. Ben de dedim ki Ubuntu kurayım buna, rahatlar biraz. Nitekim öyle de oldu. Fakat şu anda aletin Wifi ağlarını bulması sıkıntıya düştü. Telefondan hotspot açıyorum, 10 cm yanındaki aleti 2 birim gösteriyor. Evdeki modemi bulamıyor bile. İnternetten araştırma yaptım, derdime derman olmadılar. Buradaki Linux gurularından bir şeyler kaparım diye düşünüyorum. Bu kardeşinizi tekrar Windows'a mahkum etmeyin nolur. 😀
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Onu da yaparım, ama Ubuntu'nun koyu arayüzünü beğendiğim için diğerlerine bulaşmak istemedim. Arayüz falan kesin değiştiriliyordur diye düşünüyorum gerçi.
Hometech kardeş, ne bekliyon 🙂
Ubuntu güzel geldi gayet bence. 😀 Ya Realtek markalı bişey aslında da çözemedim işte. Windows'a geri dönüyorum o zaman. 🙁
Realtekmiş evet. 🙁
Valla geçti artık ya. 😀 Windows'a dönüyorum geri. Yarın tekrar Ubuntu kurabilirim ama.
Tamamdır, çok teşekkür ederim. 🙂
Bu üründen fi tarihinde bahsetmiştim.
https://teknoseyir.com/durum/894058
Win7 kur hocam. 2 çekirdek 512mb amdde bile uçuyor win7
Tekrar Ubuntu'ya geçtim yavaşlığa dayanamadım. 😀
Dediğiniz komutu da yazdım, neyi söylemem gerekiyor?
Bu şekilde olur sanırım.
Ama alette internet yok nasıl olacak ki?