Anahtarlık bugün elime geçti. Biri yer, biri bakar durumuna da düşmek istemiyorum ama çok da güzel olmuş. Tüm emeği geçenlerin ellerine, kollarına sağlık. Teşekkürler
Not: Geçen Cumartesi tüm gün evde olmama rağmen, evde bulamamışlar ve bir geri gidip tekrar geldi. Bugün getiren arkadaşa Cumartesi bana kimse gelmedi dedim, abi gelen ben değildim dedi.

@m-ahmet amerhabalar, Numarası 143.