Hayırlı olsun, 1 Kasım dan sonra DigitalOcean Türk müşterilerden KDV alacakmış.

Mail iki gün önce gelmiş ama yeni fark ettim. 1 Kasım'dan sonra bireysel kullanıcılardan 365 sayılı kanun gereği %18 KDV alacaklarmış. Kurumlardan da alacaklarmış (kayıtlı VAT ID si olanlardan almayacaklarmış). Bireysel kullanıcı olduğumdan bireysel kısmı beni daha çok ilgilendirdi. Alternatiflere bakacağız, aklıma gelen https://www.arubacloud.com/ , https://www.scaleway.com/ var.

 

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5