Yılın telefonu bence iphone 6+
Kastettiğimde oydu murat abi alistik gece izlemeye gündüze sarkmasi kötü oluyor
umarım ücretli üyeliğe gectiğinizde videoların ertesi güne sarkma olayı olmaz
Benim iphone kullanmamım tek nedeni iostur başka bir nedeni yok yok efendim 1gb ram olurmu ekranıda neymiş işlemcisi çiftmiş dörtmüş bunlar beni ilgilendirmiyor bunları mühendisler düşünüyor zaten benim için işimi fazlasıyla görüyor mu kasmadan donmadan yıllarca bana istediğimi yapmama izin veriyor mu fazlasıyla veriyor ee napim ben 10 çekirdeği 6 gb rami.aynı işletim sistemini samsung htc sony yapsın onu alırım millet bukadar gösteriş meraklısı olsaydı vertu alırdı blackberry porshe dizayn falan alırdı demekki efendim işin aslı hava atmak değilmiş.şuan param olsun macbook alırım bıktım bu windowsun sorunlarından.
Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
o nasıl bir araba kullanmak yahu camdan dışarı çıkmıssın sağ teker boşa gitti az kalsın deviriyodun 107 bini.