• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

cihandark
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 28.09.2016
  • cihandark @cihandark

    @gamsizm türkçe harf sorunu everest tinker klavyesinde de var iyice bakarsanız ''ö-ç-ş-i'' tuşları sonradan baskı ile tuşlara küçük olarak işlenmiş ayrıca sonradan işlenen bu harfler ışık geçirmiyor fabrikasyon tuşlar lazer ile yazıldığından alttan gelen ışığı yukarı iletiyorlar

    bu arada sanırım bu çok tanıdık gelecek 😛

    https://ecs7.tokopedia.net/img/product-1/2016/8/26/10976301/10976301_febf9048-7239-4a1a-83cb-7745a4d21864.jpg

    30 Eylül 2016 - 01:59 Beğen
  • cihandark @cihandark

    @can bir klavye nasıl yatırım aracı olarak görülür anlamış değilim ayrıca ''profesyonel oyuncular bundan para kazanıyor'' cümlesi ile açıklanmaya çalışılan durum havada kalıyor zira profesyonel oyuncular hali hazırda birçok firmadan sponsorluklar sayesinde ekipman sağlıyorlar

    kailh switchlerin kalitesi konusunda şöyle bir açıklama yapabilirim cherry switchler tuş basışlarınızda tuşa uyguladığınız kuvvet sırasında dik bir şekilde tepki verir yani switch hiçbir şekilde sağa sola oynamaz fakat kailh switchlerde bu durum söz konusu değil kailh switchde tuşa kuvvet uygulandığında tuş sanki yatağında boşluk bulunan bir materyal gibi sağa sola doğru hareket eder bir çok youtube videosunda karşılaştırması bulunmakta kendiniz izleyip görebilirsiniz aslında aralarında birçok kalite farkı var ama en gözle görülür olanı bu bence

    sizin ''basit bir kanaat'' olarak dillendirdiğiniz yorumlarınız insanların alışverişlerini yönlendiriyor bunuda unutmamak lazım ben birçok insanın benim kanaatim sonucunda bir ürünü alıp beğenmemesini şahsen istemem kaldıki 1 günde 4.000 izlenmeye ulaşan videonuz insanların kafasında belli fikirler oluşturuyor

    sonuç olarak videonun başındaki açıklamalar bence tamamen havada kalıyor sebepleri ise

    1-özellikleri ışıklı ve bol tuşlu membran klavyeler 200TL-300TL bandında bu durumda mekanik klavyelerin fiyatlarında eleştirilecek bir durum yok zira mekanik klavyeler 300TL-400TL bandında hatta zalman'ın 139TL fiyatlı mekanik klavyesi var

    2- ''profesyonel oyuncular bundan para kazanıyor'' açıklaması havada kalıyor zira bu oyuncular hali hazırda sponsorluklar ile ekipmanlarına para vermiyor

    3-mavi cherry ile kailh arasında dünyalar kadar fark var çıkardıkları ses geri bildirimi tuş kalitesi çok çok farklı bunları 5-6 markanın en az 20 farklı modelini denemiş biri olarak söylüyorum (bu sektörde çalışan biriyim)

    29 Eylül 2016 - 15:23 Beğen 2
  • cihandark @cihandark

    can bey'in ''arada mantıklı bir yere bağlamak için kıvranıyorsun'' cümlesi bence çok komik çünki mekanik klavye kullanmadan o hissiyatı bilmek çok zor bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmamak lazım gelelim mekanik klavye konusuna hali hazırda bir çok membran (klasik sistem) klavye ışıklandırma ve birkaç fazladan medya tuşu ile 200TL-300TL bandında satılıyor bu fiyatları görünce insanın aklına ister istemez ''neden bu paraya mekanik klavye varken sıradan bir klavye alayım'' sorusu geliyor bu noktada everest markası 300TL bandında mekanik klavye satıyor peki ya esport ve gaming dünyasına yıllarını vermiş markalar ne durumda hemen bakalım

    Logitech G-710+tek renk aydınlatmalı klavye+taşıma çantası-399TL
    Logitech G-410 Atlas Spectrum rgb aydınlatmalı klavye+taşıma çantası-399TL
    Razer Blackwidow Tournament aydınlatmasız klavye-379TL
    Steelseries Apex M400 tek renk aydınlatmalı klavye-349TL
    Motospeed Inflictor CK104 tek renk aydınlatmalı mekanik klavye (everest ile bire bir aynı özelliklere sahip)-150TL (aliexpress fiyatı bilinmedik bir marka)
    Zalman ZM-K500 aydınlatmasız klavye -139TL

    ayrıca everest'in klavyelerinde kullandığı switchler günümüzün switch kalitesinde öncü firması ''cherry'' değiller kailh adında can bey'in cherry ile aynı dediği fakat benim deneyimlerim ile cherry'nin yanından bile geçmeyen switchler üreten hindistan menşe bir firmanın ürünü
    sonuç olarak everest gibi piyasanın neresinde olduğunu hepimizin az çok bildiği bir firmadan klavye alacağıma aliexpressden motospeed alırım en olmadı 49TL daha fazla vererek steelseries apex m400 alırım

    29 Eylül 2016 - 00:46 Beğen 3
  • cihandark @cihandark

    ''casper markasına ön yargılı yaklaşmayalım'' diyen arkadaşlara buradan şunları söylemek isterim bir marka düşünün ki yakın zamana kadar rezalet denecek kadar kötü bir destek sayfası vardı hazır pclerinde bir çok driver problemi ile karşılaşılıyor (bizzat kendim yaşadım) kocaman puntalar ile ''1GB EKRAN KARTI'' yazıp marka model belirtmiyor ve teknik servis'i yok denecek durumda (var fakat ona teknik servis denemez) hal böyle olunca bu markaya nasıl güvenilebilir sonuçta bu güvensizliği oluşturan markanın kendisi bizde bir söz var çok da doğru bir söz bence ''sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer''

    25 Temmuz 2013 - 12:41 Beğen
  • cihandark @cihandark

    çok güzel bir video elinize sağlık bu arada ilk videoda farketmemiştim ama bu videoda yaylı aracı görünce farkettim ki bunlardan bende ve arkadaşlarımda zibil gibi vardı 😛 özellikle yaylı araç çok popülerdi benim çocukluğumda

    18 Nisan 2013 - 03:36 Beğen
  • cihandark @cihandark

    can bey bu mantıkla gidersek pil yuvasını aa pil'e uygun birşey ile değiştirirsek elimizde de şarjlı piller varsa kullanabiliriz sanırım (elimde bol miktarda 2500 mah şarjlı pil var xbox sağolsun) böylece dönüşümlü olarak şarjlı pillerimiz ile uzun bir oynama süresi yakalamış oluruz diye düşünüyorum

    15 Nisan 2013 - 12:14 Beğen
  • cihandark @cihandark

    inceleme çok güzel olmuş elinize sağlık bu klavye işinide kumandanın arka kısmına klavye adapte ederek çözebilirler hatta bir hareketli kapan konularak klavye geçişinde kumanda yüzeyi sürgülenerek kapak tarafından kapatılıp arka yüzdeki minik klavye aktif edilebilir bence incelenen tv'ye gelince medya desteği çok kötü bu tür bir televizyon alan kullanıcı medya desteğine büyük önem veriyor forumlarda sayfalarca ''medya desteği iyi olan tvler'' şeklinde başlıklar dolu bana kalırsa sony televizyon işinde samsung ve lg firmalarının gerisinde kalıyor insanlar artık markadan çok ''en uygun fiyata en çok özellik'' yani fiyat performans ürünlerine yöneliyorlar

    11 Nisan 2013 - 04:38 Beğen
  • cihandark @cihandark

    öncelikle inceleme çok güzel olmuş bende yakında windows phone almayı düşünen biri olarak çokça fikir sahibi oldum ingilizce terim eleştirilerine gelince ben yersiz eleştiriler olduğunu düşünüyorum zira bilişim sektöründe hakim dil ingilizce olduğundan bu sektörde çalışan insanların terimleri ingilizce kullanması gayet doğal kaldıki biz bile günlük hayatta ingilizce terimleri anlatmaya çalıştığımızda ''ee şey ya anlasana işte'' falan gibi cümleler kuruyoruz birçok türkçe oyun deneyiminde bile seslendirmelerde, altyazılarda hatta menülerde bile bocaladığımız oluyor son olarak pandora tanıtımındaki iron maiden ve helloween göndermeleride gözden kaçmadı levent abi 😛 heavy metal ve rock müzik sevenlerin ''underground'' tabir ettikleri çok gün yüzüne çıkmamış gurupları dinleyip ''aa hocam bir alman gurubu var bildiğin iron maiden sound'u'' şeklindeki geyikleri hatırlattı pandora underground camiasına büyük bir katkıda bulunacak gibi gözüküyor 😛

    22 Mart 2013 - 13:07 Beğen
  • cihandark @cihandark

    şahane bir bölüm olmuş zamanında bende revell maketleri yapardım tabii komşuların çocukları vitrinden ağlayarak ister annanemde ''verelim oynasın noolucak sanki'' derdi bende vazgeçtim o sevdadan 😛 lafın kısası levent abi senin maketlerini görmek isterim şahsen bir dahaki bölümde

    20 Mart 2013 - 02:38 Beğen
  • cihandark @cihandark

    yaklaşık 10 sene profesyonel dijital yazıcı ve kopyalama cihazları piyasasında çalışmış biri olarak şunu söyleyebilirim ki bu piyasada fotoğraf baskısı konusunda en iyi cihazlar canon firmasından çıkar zira bu incelemede de sonuç bunu göstermiş fakat bu kalitenin getirisi olarak kartuş toner vs fiyatları diğer firmaların belirlediği ücretlerden yüksek olmuştur bu cihazı almayı düşünmeyen ama fotoğraflarını kağıda dökmek isteyenler için xerox ve konica minolta firmalarının dijital renkli cihazlarından çıktı almalarını tavsiye ederim gerçekten renk kaliteleri çok iyi ve doygunluk oranları mükemmel son olarak murat bey o simsiyah sayfayı gösterdiğinde ''off siyah kartuşun yarısı gitti'' şeklinde tepki verdim 😛

    18 Mart 2013 - 11:51 Beğen
  • cihandark @cihandark

    levent abi ne güzel ''şatemap'' demişsin 😛 crimson dragon hakikaten ilgimi çekti

    15 Mart 2013 - 05:25 Beğen
  • cihandark @cihandark

    yani bu telefon aksesuarı işini bence fazla abartmamak lazım eldiven kılıf cam filmi vs vs artık telefon bizi kullanır hale geliyor 😛 bir kılıf ile işi bitirmek lazım şahsen ben yağmur altında birçok telefon kullandım bozulanı arızalanını görmedim 😛

    15 Mart 2013 - 05:19 Beğen
  • cihandark @cihandark

    bugüne kadar yapılmamış bir röportaja imza atmışsınız tebrikler genelde insanlar teknoloji gelişimi ile ilgili sorular beklerken ben hep sektörün global piyasalardaki yerini merak etmişimdir yani işin ekonomi tarafını bu röportajdan alınacak büyük dersler var kingston piyasayı akıllıca inceleyerek bugünlere gelmiş kendilerini tebrik ediyorum bu ve bunun gibi röportajlarınızın devamını diliyorum

    27 Ekim 2011 - 02:37 Beğen
  • cihandark @cihandark

    Warhammer Evrenini Bir Türlü Sevemedim (uzayda orc pek mantıklı gelmiyor) fakat inceleme şahane ellerinize sağlık Son Olarak bir xbox kullanıcısı olan levent bey'e ''birdahaki incelemede ps3 yerine xbox 360 görmek istiyoruz'' diyorum 😛

    26 Ağustos 2011 - 17:04 Beğen
  • cihandark @cihandark

    arkadaş gaza gelmiş kendisine ''peki abi'' demek istiyorum çok meşgulsün uğraştırmayalım seni 😛

    25 Ağustos 2011 - 20:01 Beğen Sil
  • cihandark @cihandark

    vallahi 5 sene öncede ''1-2 seneye linux globalleşecek linux'u anlayamadınız gitti'' şöyle böyle deniyordu hala bunu söyleyenler var gelecektede olacak 😛 umarım vesile olurumda bir program yaparsınız nasıl insan ubuntu kurarken kök dizine vs vs vakıf oluyor bulunamayan creative ses kartı driverı hakkında ne yapabiliyorlar uyumluluk sorunlarını nasıl atlatırlar bir deus ex human revolution bir call of duty linux'da nasıl oynanır bizde öğrenmiş oluruz 😛

    25 Ağustos 2011 - 19:59 Beğen
  • cihandark @cihandark

    ''PC de oyun oynamaktan vazgectiğim gün'' bu çok zor herzaman donanım değişikliği ve microsoft - donanım firmaları beraberliğinden ötürü pc platformu oyun severlerin baş tacı olacaktır

    25 Ağustos 2011 - 05:58 Beğen
  • cihandark @cihandark

    pardus kurdum bir baktım ses driverı (creative) yok ses olmadan kullandım 1 hafta sonra sildim zaten uzaylı gibi kaldım windows'dan pardusa geçince oyun oynayayım dedim aa oda yok program kullanıcam linux sürümü yok o yok bu yok şu yok ne var bunda ya yakın zamanda tekrar boş hdd ye ubuntu kurayım dedim yok kök dizin yok şunu oluştur yok bu dizine sıfırdan kurulum yapamazsın sonuç olarak linux kullanıcı dostu degil bence linux program ile geliyor diyorlar uyumluluk windows üzerinde nasıl sıkıntı çıkarmadan kullanılacak oda ayrı bir sorun open office ile yazdığın bir dosyayı çıktı almak için (herhangi bir internet cafe'den) office'e dönüştürmek zorunda kalacaksın yazılar kayacak falan filan bence bundan 10 sene sonrada linux hala herkesin kullanabileceği bir işletim sistemi olmayacak şimdi birde ''linux'da terminali açıp istediğimi yazdırıyorum ama windowsda tarif etmek zorunda kalıyorum'' denmis windowsda tarif ediyorsun ama tarif ettigin adamda olayı algılıyor ''he bak şunun altından şuna gidiyorum hah bunun altında bu sekmeler'' şeklinde olaya vakıf oluyor ama sen linuxda terminal açtır yazsın adam ''bune şimdi ya'' der sana anlatması kolayda yapan adama öğrenmesi zor 😛 ne demişler ''benim için balık tutma bana balık tutmayı ögret'' windowsda çözülen problemler ile sekmelere aşina olan kullanıcı bir sonraki probleminde ''şu sekmede şu vardı kesin ordan hallediliyor'' diyebilecek terminal komutlarına bakınca linux'un zaten beynim döndü ki ingilizce bilmeyen adamın vakıf olması imkansız ama bizim bakkal hasan amcaya türkçe anlatırım windows'u şunu tıkla bunu tıkla diye sokaktaki adam linux'u anlamaz ne zaman ki linux oyun oynanabilir (direct-x hakimiyeti ve bu hakimiyetten memnun olan donanım üreticileri oldukça çok zor ) driver olayı sorunsuz ve daha kullanıcı dostu olur o zaman global bir işletim sistemine dönüşür

    25 Ağustos 2011 - 05:53 Beğen
  • cihandark @cihandark

    güzel inceleme olmuş ellerinize sağlık benim eklemek istediğim nokta şu bence fight night oyunlarının gerçeklik hissi vermesinin yegane sebebi analog kontroller ile oynanması mesela aparkat vururken analog aşağıdan yukarıya itiliyor bu da insana gerçekten aparkat vuruyormuş hissiyatı yaşatıyor

    11 Ağustos 2011 - 16:35 Beğen
  • cihandark @cihandark

    aslinda evimdeki ve cevremdeki insanlarin bilesenleri gayet iyi su an bile (takip etmedigim halde) bilgisayarımda 6870 ekran karti var ama zaman işi çok önemli işden gelince bile bayilip uyuyor insan 😛 hal böyle olunca süreklilik olayida çöpe gidiyor 😛

    29 Temmuz 2011 - 01:57 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (30)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12

Thinkpad T460s

23

Asus Pen

25

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum