Spotify dada var https://open.spotify.com/album/6Uvt4kMhpig7aMA3VUOU13?si=nHtnwBniQ224l_Hq1Kdr_Q
Hollanda’dan 1 günde ups Kargo ile garantiden 1 üst model gönderdiklerinden beri başka marka kullanmıyorum. Dilerim suistimal edilmez yabancılardaki ticari ahlaka hastayım
@gamsizm Benim bardağında boyası çok kötü attı bende yazacaktım ama destek amaçlı aldığım için vazgeçmiştim. Madem sadece belli bir seri sorunlu benim sipariş numaram 705771 yenisini gönderme imkanınız varsa memnun olurum isterseniz resimde paylaşabilirim.
Sebebi nedir bilmiyorum ikinizin de kararına sonuna kadar saygı duyuyorum. Ama şunuda es geçmek istemiyorum ts nin temeli her ne kadar @leventp @gamsizm olsa da ekibe sonradan katılıp duruşu karakteri ve hitabeti olarak ts bu kadar çok yakışan biri olmamıştı. Bana göre ts için @leventp @gamsizm neyse @hkellecioglu da odur. Umarım aradaki buzları çabuk eritirsiniz.
Videoyu gördüğüm gibi almıştım tahmini 2 saat filan olmuştu yükleneli benimki hala hazırlanıyor demekki çok hızlı satılmış. 1000 kota konulsaymış demekki oda gidermiş gerçi böyle daha bir değerli oldu benim gözümde anahtarlık 🙂
3 gün oldu sorunsuz bir şekilde çalışıyor bilgisayar. Şimdi windows10 kullanamaycak mıyız bu cihazda :@
Güncelleme arkadaşlar anlamsız geldiği ve sonuç bulamadığım için bilgisayarın geldiği işletim sistemi olan win8.1 kurdum şuan driver filan arıyor güncelleştirme kuruyor sistem birazda ben yoruyorum yarım saati geçti %100 de çalışıyor işlemci. Sorun win10 kaynaklı olduğunu çıkarıyorum buradan. Yorumlarınız nedir ?#TeknoYardım

Arkadaşlar sorun işlemcinin ısınmasından kaynaklanıyor.50 li derecelerde gezmesine rağmen sistem hızı düşürüyor.Bunu anlamak için bilgisayarı buzun üstüne oturttum dakikalardır işlemci yavaşlamıyor son hızda çalışıyor. Fansız bir sistem var neden ısınırki bu bilgisayar ne yapmak lazım serin tutmak için.
Banada öyle geliyor ama hwmonitör den baktığımda 65 dereceyi geçmiyor ayrıca cihazda fanda yok. Windows7 de işlemcide sınırlama olmadı deneme amaçlı kurmuştum.
Cevap veren herkese teşekkür ederim. İşletim sistemini daha yeni kurdum ekstra hiçbir program yok ayarda değiştirmedim. Yüksek performans modunda sistem. Bahsedilen gelişmiş ayarlardaki işlemci üst sınırındada sorun yok.
Terslik yok lg v20 nin yanında verilen kulaklık bunlar. O yüzden diğer renklere göre daha ucuz. Lg kutusu ile geliyor.
Şu anahtarlıklar hakkında gündemde açıklama yapılır diye tahmin ediyordum ama yine hüsran 🙂
Güle güle kullan Levent abi ama LED'lere takıntılı biri olarak kasa önündeki yanıp sönene nasıl tahammül ediyorsun 😁
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Normal bir anahtarlık gibi kullanıyorum ama malzeme çok dayanıksız yeni geleni halkaya takarken bile çizildi hatta çizilmeyi geç ezildi 😁