@hkellecioglu @gamsizm Gönderdiniz mi bilmiyorum ama hala hazırlanıyor diyor. 🙁
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hazırlanıyor yazıyorsa gönderilmemiştir. Gönderildiği zaman takip kodu e-posta olarak size ulaştırılacaktır. Elimizdeki anahtarlıkları gönderdik ikinci serinin üretimden gelmesini bekliyoruz. Beklediğimizden çok daha hızlı satıldığı için biraz gecikme yaşanabilir. Biraz sabretmeniz gerekecek gibi görünüyor.
Ben ilk sipariş edenlerdenim ama. Satışa koyulduğu gün aldım.
@ozgurg alanların %70 civarı öyle aldı zaten 🙂 Bizi de şaşırtan ve bir o kadar sevindiren gelişme oldu. Bu kadar desteklendiğimizi bilmek güzel oluyor. Hem de genel olarak bardaklar beğenilmemesine rağmen böyle olması çok anlamlı.
@hkellecioglu Benim ürünüm hakkında bilginiz var mı? Gönderildi mi yoksa üretimde mi? 🙂
@ozgurg Gönderilmedi üretimde.
@hkellecioglu Hemen almıştım, tükenmiş bile. 🙂 Tahminen ne kadar sürüyor üretim?
@ozgurg Bugün yarın bir 100 tane daha gelecek elimize onları bir iki gün içerisinde göndeririz. Makinede işlendikten sonra Ozan'ın tek tek elden geçirmesi gerekiyor. Bu yüzden sonraki seriler için tam zaman veremiyoruz. Sizin sipariş sırası ikinci yüze giriyorsa hafta sonuna kadar elinize ulaşır diye tahmin ediyorum.
@hkellecioglu Teşekkür ederim. Bekleyeceğim artık, yapacak bir şey yok. Heyecanlıyım biraz. Kolay gelsin.
Videoyu gördüğüm gibi almıştım tahmini 2 saat filan olmuştu yükleneli benimki hala hazırlanıyor demekki çok hızlı satılmış. 1000 kota konulsaymış demekki oda gidermiş gerçi böyle daha bir değerli oldu benim gözümde anahtarlık 🙂
bende tam bunu merak ediyordum, @ozgurg yazmış. @blind aynı durumdayız
fatura maili geldi kargo mailini bekliyoruz