• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

birol2010
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • birol2010 @birol2010

    Ben aldım. Önce 206 sonra 308 aldım. 206 da haklısın ama 308 verdiğin bütün paraya son kuruşuna kadar hak ediyor.

    20 Haziran 2015 - 12:44 Beğen 1
  • birol2010 @birol2010

    Ben de 206 kullandım. Tam çin malı gibi araba. Sonra 308 kullanmak nasip oldu. On numara araba. Fİyat, yakıt, performans, ve ürün kalitesi olarak 308 çok şahane bir araba.

    20 Haziran 2015 - 12:36 Beğen 1
  • birol2010 @birol2010

    Decor yapı diye bir firma olabilir. Belki bana 50 kadar sms gelmiştir. 4-5 senedir gönderiyorlar. 4 sene önce de 750 TL ye şimdi de 750 TL ye boyuyorlar.

    18 Nisan 2015 - 16:15 Beğen
  • birol2010 @birol2010

    @hkellecioglu eski içeriklerde altında yazan yayın tarihinde 3 yıl önce yerine tam tarih atayamaz mısınız?

    12 Nisan 2015 - 18:19 Beğen
  • birol2010 @birol2010

    Adamlar resmen dolandırıcı. Siteyi LG ye benzetmişler. Ama herkes bizim gibi değil bir bakışta fake olduğunu anlasın. Sikayetvar şikayetle dolmuş gitmiş. Şikayetleri okuyunca kimileri 4200 tl kaptırmış. Ha millete çalıntı araç satıp dolandırmışsın hada böyle bir sistemle dolandırmışsın. Şu 4 saatte site engelleme böyle siteleri engellemek için kullanılsa çok şahane olurdu.

    23 Mart 2015 - 00:31 Beğen 2
  • birol2010 @birol2010

    Ben bir dönem eğitim videoları için arka plan sesleri almayan bir mikrofon aramış sennheiser pc-36 usb kulaklık almıştım. Bunun kendi üzerinde ses kartı vardı. Yaklaşık 150 TL civarında idi. Videolara çok kaliteli ses kaydı yapmıştık.

    16 Mart 2015 - 00:01 Beğen
  • birol2010 @birol2010

    Daha yeni Samsung SSD 850 Evo 250GB aldım. CrystalDiskMark sonucu. Pek umduğum gibi çıkmadı. Biz alıyoruz 230MB/sn hız başkaları alıyor 520 MB/sn nasıl oluyorsa.

    11 Mart 2015 - 19:53 Beğen
  • birol2010 @birol2010

    Bende Sandisk Extreme II 240G var. Aşağıda CrystalDiskMark sonuçları var. Önbilgi olsun. Başkaları 510MB/sn almış. Benimki o hıza ulaşmadı. Belki dolduğundan belkide bir defrag gerektiğinden olabilir.

    09 Mart 2015 - 13:58 Beğen
  • birol2010 @birol2010

    Çok geçmiş olsun. Bir keresinde düğündemiydi etkinliktemiydi tam hatırlamıyorum. Çekim ekibine neye kaydediyorsunuz diye sormuştum. Kasete demişti. Dedim bu devirde kasetmi kaldı. Abi mecburuz karta güven olmaz. Ya kaydetmezse ne diyeceğiz adama sonra. Neyse teknoseyir ekibine sabırlar dilerim.

    15 Şubat 2015 - 18:39 Beğen
  • birol2010 @birol2010

    Canlı yayınlara kullanıcıların katılmalarını twitter üzerinden yapabilirsiniz. Tv programlarında bu işleri twitterdan yapıyorlar. bir hashtag açarsınız belki trendtopic olabilir daha çok kişi katılabilir.

    07 Şubat 2015 - 00:48 Beğen
  • birol2010 @birol2010

    Beklediğim telefondu. Ama hala ıvır zıvır özelliklerle doldurulmuş. Aynı diğer markaların amiral gemileri gibi. Akıllı telefonların pil ömrünü 5 güne 1 haftaya çıkarın ben diyeceğim gerçekten bir şeyler yapmışlar. Lumia 920 den geçmeye değermi. Gün içinde pek kurcalama da yapmıyorum aşırı telefon görüşmem de yok. Şarj ertesi günü görmüyor.

    07 Eylül 2014 - 14:51 Beğen
  • birol2010 @birol2010

    Dostum dana etinin de domuz etinden farkı olmaz. İslami usullere göre kesilmiyordur. Dini açıdan hassasiyetin varsa tek çaren Turkish restaurantlarda yemek yemen. Saygılarımla.

    11 Temmuz 2014 - 14:39 Beğen 2
  • birol2010 @birol2010

    Firma kurup gelir vergisine ve KDV ye tabi olmak yerine dernek kurup bunlardan istisna yaşayabilirsiniz. Derneğin elde ettiği geliri de editörlere maaş yada hizmet alımı olarak aktarabilirsiniz. Burada da maaşın vergisini yada hizmet alımının stopajını ödemek zorunda kalacaksınız. Fatura yerine makbuz keseceksiniz. Bu makbuzu kullanıcılara ulaştırmak için posta masrafı 1,25 TL dir bilginiz olsun. Bildiklerimde yanılıyor olabilirim. Yinede muhasebecinize sorunuz. Saygılar.

    05 Temmuz 2014 - 14:18 Beğen
  • birol2010 @birol2010

    Güzel tespit etmişsin 🙂

    05 Temmuz 2014 - 14:09 Beğen
  • birol2010 @birol2010

    Çocukkan hep merak ettiğim bir konuydu diferansiyel olayı. Teşekkürler Teknoseyir ailesi

    03 Temmuz 2014 - 17:38 Beğen
  • birol2010 @birol2010

    Bu telefondaki bazı özellikler zaten Lumia 920 de var. Mesela portrait fotoda tıkladığın yeri focusa alma özelliği Nokia Refocus ile mümkün. HDR desen onu HDR Photo Camera ile elde edebiliyorsun. Artı fotoğraftan nesne kaldırma, seri şekilde akıllı çekim. Bana HTC One ın HDR si çok hoş geldi. Bu özellikler zaten yıllar önceden Lumia da olan özelliklerdi. HTC One fotoğraf olarak çok güzel. Lakin sadece fotoğraf için alınacaksa diğer özellikleri katmıyorum 2400 TL vereceğime 900 TL ye benzer özelliklere sahip Lumia yı tercih ederim. 1020 ve 1520 yi kıyaslamıyorum onlarında fiyatları uçuk.

    10 Haziran 2014 - 18:38 Beğen
  • birol2010 @birol2010

    Ben Windows Phone 8.1 kullanıyorum. Hemen hemen çok mükemmelleşti. En basitinden gelen ve giden SMSlerde arama özelliği yokken keşke ekleseler diyordum eklemişler. Ama bazı eksikler hala var. Mesela DNS seçeneği.

    05 Haziran 2014 - 16:05 Beğen
  • birol2010 @birol2010

    Apple ın bu noktaya gelmesinde en büyük pay Microsoftun. Microsoft 2005 e kadar tekeldi. Kendini yavaş geliştiriyordu. Fırsatı değerlendiren Apple ve Google atağa geçti ve Microsoftun dolduramadığı mobil dünyasını çok güzel doldurdu. Kötü de olmadı. Eğer işimiz Microsofta kalsaydı hala Windows Mobile denen taş devrini kullanıyor olacaktık. Ama treni kaçıran Microsoft arkadan atağa geçti. Bu da meydanı kızıştırdı. Apple bu yüzden son sürat gidiyor. Microsoft ise ona yetişmeye çalışıyor. Google ise umduğunu bulamayınca gözlük araba işine giriyor.

    04 Haziran 2014 - 01:50 Beğen 1
  • birol2010 @birol2010

    Bir de şunu ekleyeyim. Ha bire gereksiz özellik geliştiriyorlar. parmak izi okuma vs.. Biraz batarya ömrüne yoğunlaşsalar daha güzel olur. Nokia Lumia 920 kullanıyorum her gün şarj etmek zorundayım. Keşke yeni çıkan telefonlar haftada 1 şarj gerektiren özelliklere sahip olsa.

    29 Mayıs 2014 - 21:54 Beğen
  • birol2010 @birol2010

    LG nin telefonlarında genelinde minimum çerçeve kullanılıyor. Bu telefonda çerçeveyi iyice minimuma indirmiş. Telefonlar nedense tabletlerden çok pahalı. Halbuki tabletlerin tek eksiği GSM aparatı. Geri kalan batarya ekran çok daha büyük oluyor fiyatları ise 1000 TL altı. Milleti abone eder gibi her yıl model çıkarıyorlar. Millette parayı kolay kazanıyorki her yeni telefon çıktığında sıraya giriyor. Allah her kese bilinç ve israftan kaçınma versin.

    29 Mayıs 2014 - 21:48 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (21)
  • Takipçi (16)
  • Takip edilen (4)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum