Iyi aksamlar Murat abi hangi vpn i kullanıyorsun yardım eder misin hiçbirisi çalışmıyor sinir bozuyorlar gerçekten birde operatöre göre değişiyor mu bu durum abi ? @gamsizm
Iyi aksamlar Murat abi hangi vpn i kullanıyorsun yardım eder misin hiçbirisi çalışmıyor sinir bozuyorlar gerçekten birde operatöre göre değişiyor mu bu durum abi ? @gamsizm
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
O olabilir iste @infoman fakat öyleyse obiraz pahalı olur almanya serveri 75 lira aylik
Bir video paylaşmışlardı. Kendi VPN sunucularını kurmak için. HAtta Prada ve başka mecrada demişlerdi.
Murat abi kendi vpnini yapıyor. Söylemişti kaç kez
Murat bey daha öncede yazdı purevpn kullanıyor bildiğim kadarıyla.
Purevpn diye biliyorum bende