O olabilir iste @infoman fakat öyleyse obiraz pahalı olur almanya serveri 75 lira aylik
O olabilir iste @infoman fakat öyleyse obiraz pahalı olur almanya serveri 75 lira aylik
Onlarin hepsini denedim hiz düşümüne sebep oluyor premium olarak murat abinin kullandığını söylediği bir video vardı onu merak ediyorum da @gamsizm
Son bir saat içinde 126 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@gamsizm Xiaomi tr resmiyete kavuşursa fiyat politikası değişir mi ?