Iyi aksamlar Murat abi hangi vpn i kullanıyorsun yardım eder misin hiçbirisi çalışmıyor sinir bozuyorlar gerçekten birde operatöre göre değişiyor mu bu durum abi ? @gamsizm
Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
hocam eğer imkanınız varsa ayda 1 euro'ya arubaclouddan server alıp vpn server kurmanızı tavsiye edebilirim.
Onlarin hepsini denedim hiz düşümüne sebep oluyor premium olarak murat abinin kullandığını söylediği bir video vardı onu merak ediyorum da @gamsizm
hidemyass olabilir
Kendi VPN sunucusunu kullanıyor diye biliyorum
O olabilir iste @infoman fakat öyleyse obiraz pahalı olur almanya serveri 75 lira aylik
Bir video paylaşmışlardı. Kendi VPN sunucularını kurmak için. HAtta Prada ve başka mecrada demişlerdi.
Murat abi kendi vpnini yapıyor. Söylemişti kaç kez
Murat bey daha öncede yazdı purevpn kullanıyor bildiğim kadarıyla.
Purevpn diye biliyorum bende