hocam size sorum olucakti teknoseyir mobil uygulamasinin magazdan kaldirdiginiz farketetim sebebini ogrenebilir miyim be tekrardan ekliceginz ile ilgili bilgi alabilir miyim
hocam size sorum olucakti teknoseyir mobil uygulamasinin magazdan kaldirdiginiz farketetim sebebini ogrenebilir miyim be tekrardan ekliceginz ile ilgili bilgi alabilir miyim
arabalarla ilgim yok açıkçası ama merak etim dolblo severiz 😀 izliyelim bakalım
kesinlikle tercihim g2 den yana olur plastiği geçiyorum ona bulcak cozum cok kılıf artı su gecirmez kılıfta var her neyse z2 olsaydı z2 den yana olbılırdım ama z1 ıcın malesef
ttnet içinse arayıp iptal edebiliyorsun ama taahhüt bitmediyse o zaman ttnet bayisinden iptal formu filan dolduruyorsun ama baya sıkıntı oluyor iki defa iptal etmiştik iptal olduğu halde arayıp aboneliğin durdurulsun mu diye sonradan arıyorlar
çok güzel olur şimdiden çok merak ediyoruz göreceğiz artık nasıl bir sistem olucağını bu habere o kadar çok sevindim ki görmeyeli baya oldu da onları
artık hiç umursamıyorum eskiden de umursamazdım orası ayrı bilgisayarda da öle benchmarktan ziyade kaç fps aldığıdır benim için ayrıca benchmark dedin bu kadar çok güncelenir mi ?
işte bide g2 bakmak lazım ama g2 ile nexus beşi kendim yan yana fotoğraflarına baktım bariz g2 daha iyidi
bana teknik özelliklerini söylemeyin zatten biliyoruz ama çektiği fotoğrafları görmeden birşey demek zor
o fiyata başka ne önerebilirsin peki nexus 5 deme o ondan berbat kamerası bence gördüm kadarıyla
ben o telefona baktım ama ekranı beni tatmin etmedi bir kere hd ekran o fiyata discovery 2 filan bence daha uygun yani tasarımı da hoşuma gitmedi görünümü ayrıca snapdragon 400 işlemcisi çok daha alt model 600 bile değil fiyatı bana bu telefona çok pahalı ve bu telefon amiral gemisi olmadığı için günceleme olayı ne kadar garanti daha 4.4 gelmemişken 5.0 beklemek bence saçma gelcenide zanetmiyorum o yüzden düşünmüyorum
bence virüs girse ondan da girer bundanda o kadar zor değil eskiden ben de çok umursardım ama o kadarda önemli değil sonuşta hiç kullanma demiyorum önrmli olsn internete nerelere girdine dikkat etmek
bence internete gezinirken dikkat et bide defender olsun hiç hissetmezsin bana kalsa öle kullan ben o şekilde bayadır kullanıyorum sorun yaşamadım başka programlar bilgisayarı açılıştada üstüne bir yoruyor o yüzden
harici ssd normal ssd alıp dönüştürücle bağlarsın bu kadar seagate FreeAgent GoFex teki adaptör gibi
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bilgilendirmeniz icin teşekürler artik merakla bekliyelim maglum suan icin aktif olarak kullanmaktayim gayet akici her hangi bir eksigini gormedim.Akisa anlik ulasim olsun buyuk kolaylik sagliyor.