lg g2 nin kamerası mı yoksa elitin kamersı daha iyi hem yorum hemde fotoğraf varsa sölerseniz sevinirim
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Elite in kamerasini pek bilmiyorum acikcasi, fakat lg g2 nin kamerasinin stock rom ile cok basarili oldugu soylenemez, videoda insani delirtiyor. Odaklayamiyor.
o fiyata başka ne önerebilirsin peki nexus 5 deme o ondan berbat kamerası bence gördüm kadarıyla
G2
bana teknik özelliklerini söylemeyin zatten biliyoruz ama çektiği fotoğrafları görmeden birşey demek zor
işte bide g2 bakmak lazım ama g2 ile nexus beşi kendim yan yana fotoğraflarına baktım bariz g2 daha iyidi
neyse ya sırf yorurm atmak için g2 yazmayın lütfen
G2 ikinin kamerasindan memnunum . Durumlarima bakarsaniz bir kac fotograf var .