Bence kulaklıklar ilk çıktığında 2. şekilde kullanılsın diye tasarlanmıştı,ama kimse öyle kullanmayınca herkes 1.resimdeki gibi kullanınca rtık 1. kullanıma uygun kulaklıklar çıkmaya başladı
Monitör kulaklıklar genelde 2. şekildeki gibi kullanılır. Kulağa taktığınız parçanın kulaklık kablosunun ağırlığından dolayı kulaktan çıkmasını engeller. Ayrıca kulak içi kulaklıklarda kablonun üzerinize çarpmasından/sürtünmesinden kaynaklanan (mesela yürürken) sesi çok rahatsız edicidir, 2. şekildeki kullanım bunu da azaltır.
Ben ikinci şekilde takıyorum her zaman , diğer türlü kulağımı ağrıtıyor .
ben kimseyi o şekilde takarken görmedim ama deneriz artık öle takmaya 😀
Daha mantikli geldi simdi.
Şimdi bende denedim doğru olan daha rahat 😀 Yıllardır kandırılıyomuşuz
Ama bu kullanım şekli bunlara uyarlanamaz diye düşünüyorum.
Bence kulaklıklar ilk çıktığında 2. şekilde kullanılsın diye tasarlanmıştı,ama kimse öyle kullanmayınca herkes 1.resimdeki gibi kullanınca rtık 1. kullanıma uygun kulaklıklar çıkmaya başladı
kulaklığa göre değişir
peki buna ne diyorsunuz? 😀
EarPods = Şirinlerin saç kurutma makinesi
-Iphonedo
ben bu yöntemi kendi kendime kullanıyorum hep öyle takarım kendiliğimden buldum doğruymuş 🙂
kulaklık zarar nerden baksanız az ve öz kullanmak lazım...
Dışarıda takmam komik gözükür diye ancak evde kullanırım böyle
Monitör kulaklıklar genelde 2. şekildeki gibi kullanılır. Kulağa taktığınız parçanın kulaklık kablosunun ağırlığından dolayı kulaktan çıkmasını engeller. Ayrıca kulak içi kulaklıklarda kablonun üzerinize çarpmasından/sürtünmesinden kaynaklanan (mesela yürürken) sesi çok rahatsız edicidir, 2. şekildeki kullanım bunu da azaltır.