Arkadaşlar yeni bilgisayar aldım.Sizce hangi virüs programını yükleyeyim.Performansı çok fazla etkilemeyen virüs programı varmı bildiğiniz?
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Virüs programı yükleme. Windows ile gelen Windows Defender yeterli olur. Fakat + olarak Malwarebytes indirebilirsin.
Windows Defender yeterli olmaz. İnternet üzerinden gelen tehditlere karşı en ufak savunması yok. Virüsten çok rootkit ve trojanlar tehdit. Kredi kartı kullanıp online alışveriş yapıyor yada bankaların online şubelerini kullanıyorsanız güvenliği bir kenara atmayacaksınız... Malwarebytes gibi yazılımlarda online olarak çalışmadığı sürece fazla anlam ifade etmez zira zararlı bulaştıysa yapacağını yapmış demektir...
Bilinçli bir kullanıcı olduğunu düşünerek söyledim. Önüne geleni indirmez ise yeterli olur @uk1976
@agap , İnternette gezinirken sayfalar otomatik yükleme yapıyor artık, kullanıcı farkına bile varmıyor. Online dizi yada film izlerken küt diye bulaşıveriyor. Yazılım açıkları ve her windows kullanıcısının bulaştığı crak oyun bataklığıda malum. Tüm kullanıcıları deneyimli görmemek lazım.
Bit defender internet security
Yeni Anti Virüs yazılımları işlemci ve ramden çok harddiski yorar. Her yazılan okunan veri bir kerede A.V yazılımı tarafından okunur bu nedenle yeni A.V yazılımlarının hemen hemen hepsi benzer performasa sahiptir. Ücretli çözümlerde Bitdefender Internet Security 2015 iyidir. Yada ücretsiz çözüm bakıyorsan AVG ve Avast 'ın free versiyonlarını kurup Comodo Firewall ile kombine edebilirsin.
@ardazeytin, Windows Defender yetmez AVG hafif , Comodo'nun firewall'u da çok güçlü kombine yapıldığında diski yormuyor. Şu an yazdığım notebook'ta 320 GB 5400 rpm disk var. Bitdefender,malwarebytes ve panda cloud yüklü 🙂 takır takır çalışıyor.
bence internete gezinirken dikkat et bide defender olsun hiç hissetmezsin bana kalsa öle kullan ben o şekilde bayadır kullanıyorum sorun yaşamadım başka programlar bilgisayarı açılıştada üstüne bir yoruyor o yüzden
Zaten verileriniz çalınıyorsa farkına varmazsınız, virüsler artık cihazlara zarar verip fonksiyonları bozmuyorlar sistemde var olduklarını dahi anlamıyorsunuz. Bazı rootkitker kendilerini bios üzerine yazdığından format atmak gibi seçeneklerde işe yaramıyor. Güvenliği bir kere yapıp kendinizi sağlama alın, bir parça performans kaybı kimseye zarar vermez...
bence virüs girse ondan da girer bundanda o kadar zor değil eskiden ben de çok umursardım ama o kadarda önemli değil sonuşta hiç kullanma demiyorum önrmli olsn internete nerelere girdine dikkat etmek
Aslında şurada yer alan en iyi öneri 🙂 Hazır Borderlands 2, Wasteland 2 & Sanctum 2 gibi oyunlar da gelmişken 🙂