• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

burak görür
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • burak görür @archuman

    @gamsizm legonun siteye döndüğü iyi olmuş devamını da bekleriz. Orhan'ın bu işte parmağının olduğunu görmek de güzel 😛 takipteyiz...

    02 Kasım 2016 - 02:31 Beğen
  • burak görür @archuman

    Ben olsam bırakır giderim, siz iyi bile dayanıyorsunuz. Kimse için birşeyler yapmaya değmez, hele çamurda yaşarken pırlanta kalmaya çalışmak artık anlamsız bir macera. Plus'ın beklediğiniz kadar katkı sağlamayacağına eminim. Ben dahil herkes bir kaç ay destek için alacak sonra o gölge etmesin dediğiniz kitlenin "benim beleş izlediğime para veriyor enayiler" baskılarından bir yerde bunalıp bırakıcaz. Biz alıştık her güzel şeyin bitmesine. Bir kere yaşanıyor, elinizden daha iyisi gelebilecekken boşuna vakit kaybetmeyin. Ha hayalimiz bu, önemli olan hayali yaşamak derseniz de biz o düşe ortak olanlar elimizden geldiği kadar, gittiği de yere kadar yanınızdayız.
    Karanlık tarafa kayarsanız da aklı başında kimse size sitem etmez. Bizi korumayı çok dert etmeyin, bu konuda takıntılı olanlar zaten kendini koruyor, ben dahil kalanlarda aman herşeyimiz heryerde zaten kafasında ignorance is bliss mottosuyla gününü gün ediyor. Fark bile etmeyeceğimiz şeyler için kılı kırk yardığınızı görmek güzelde hani tebrik eden mi var. Sizi izleyenlere bir borcunuz mu var da böyle davranıyorsunuz Allah aşkına. Kendimi John Galt gibi hissettim ama böyle.

    06 Mart 2016 - 00:42 Beğen
  • burak görür @archuman

    @gamsizm

    29 Şubat 2016 - 20:41 Beğen
  • burak görür @archuman

    ya dün gece videoyu izlerken heyecanla alım yaptım. kredi kartı bilgisi vs girdim 3d onay kısmında videonun kredi kartı aracısına komisyon ödediğiniz kısmı geldi iptal edip havaleye döndüm ama gece kafası eft ileri tarihi 1 mart yapmışım 24 saatte otomatik iptal ediliyorsa sipariş etmeyin lütfen. sabah transfer edilir bi sıkıntı olmazsa 🙂 teşekkürler. sipariş no:461476

    29 Şubat 2016 - 19:54 Beğen
  • burak görür @archuman

    bu video sponsorlu içerik mi?

    24 Şubat 2016 - 12:43 Beğen
  • burak görür @archuman

    philipsten 2 tane kullandım ses kalitesi tatmin ediyor benim gibi fazla beklentisi olmayan birini, dışarıdan gelen sesleri oldukça kesiyor. ancak çok dayanıklı değil yoğun kullanımda 1 sene anca dayanıyor, kablolar soyuluyor, plastiği yapışkanlaşıyor. ama bu fiyata iyi.

    03 Eylül 2015 - 11:53 Beğen
  • burak görür @archuman

    ford tourneo courier mi bu mu? incelemesini de yapmıştınız. farklar artı eksiler var mı?

    25 Ağustos 2015 - 01:31 Beğen 1
  • burak görür @archuman

    Şu an Türkiye'de satılan versiyonlarında hız sabitleme sistemi olmayan araba değil mi o? Bakayım vallahi O 😛

    30 Mart 2015 - 19:45 Beğen
  • burak görür @archuman

    13. cuma gerçek mi acaba 😛

    14 Şubat 2015 - 19:00 Beğen 2
  • burak görür @archuman

    youtube'da asmr diye aratın

    14 Şubat 2015 - 00:31 Beğen
  • burak görür @archuman

    Legoda rc model ekipmanı eklemeye gerek yok, çeşit çeşit vericileri, alıcıları, çeşitli boyda motorları (değişik tork ve dönme hızlarında), servo motoru, güç kaynakları var zaten, legoda programlayabileceğiniz bilgisayar bile var. Lego kullanırken ekstra bir malzemeye ihtiyaç duymuyorsunuz, Ancak biraz pahalı orası kesin 🙂
    Knex konusunda cahilim, ne tür parçalar olduğu, türkiyedeki topluluğun büyüklüğü, parça temin edilebilirliği konularında ancak arkadaş oldukça güzel eserler üretmiş.
    Herkese bir hobi sahibi olmayı, kötü alışkanlıklara harcayacağını bu hobiye harcamayı öneririm, belki bizim garajlarımızdan da bir gün apple lar çıkar böylece 🙂

    13 Şubat 2015 - 15:30 Beğen
  • burak görür @archuman

    renault capture ile arasındaki 5 farkı bulun...

    02 Şubat 2015 - 20:33 Beğen
  • burak görür @archuman

    Yeri gelmişken sorayım slim ps4 bu yaz piyasaya çıkar mı? Almak istiyorum ama slimin küçüklük az enerji tüketimi gibi avantajları da aldıktan bir kaç ay sonra çıkarsa beni üzer. Bilgisi olan var mı?

    02 Şubat 2015 - 14:31 Beğen
  • burak görür @archuman

    tüm akış diye bir şey varmış 😛 ben sadece videoları görüyordum baya muhabbet dönüyormuş. düşünen adam işleri kolaylada muhabbetinin özleminde bırakma bizi yeni yılda da.

    01 Ocak 2015 - 01:24 Beğen
  • burak görür @archuman

    Seviyorum sizi teknoadamlar. Umarım herkes için güzel bir 2015 olur.

    01 Ocak 2015 - 01:18 Beğen
  • burak görür @archuman

    Yeni videoları izleyemiyorum, sadece sizin kanalınızda da değil genel olarak youtubeda yeni eklenen videolar açılmıyor, sistem toplama videonuzda sorun yok mesela ama iphone ve Macid'le Battlefield 4 videonuz yüklendiği halde izlenmiyor? Neden ola fikri olan var mı?

    09 Ekim 2014 - 23:25 Beğen
  • burak görür @archuman

    Ben doktorum. Teknolojinin her alanına ilgim kendimi bildim bileli var, ama malesef takip edecek vaktim olmuyor. Otoseyirin ve teknoseyirin gündem değerlendirmeleri benim için son gelişmeleri takip gibi oluyordu ve işimi kolaylaştırıyordu. Sıkılmadan vakit buldukça durdurup devam ederek dinliyordum. Bence gündem özetlerindeki kitlenizde benim gibi ilgili ancak vakti olmayanlar olmalı. Onları sayfalarca haber okuyup onlarca site takip etmekten kurtarmalı. Profesyonel yayıncılık yapacaksanız sizden beklentim bu olur, ama şimdiki haliyle ne sunuyorsanız o 🙂 Yorum konusunda haklısınız, saatlerinizi ayırıp araştırıp kaydedip yayımlıyorsunuz, biz sessiz kitle dinlesek de 5 dk daha zaman ayırıp bir yorum yazmaya bile üşeniyoruz. Mahçupuz ne diyeyim, hatalıyız...
    Umarım izleyici desteği umduğunuzdan fazla olur da bu işten para kazanmaya başlarsınız, böylece tekrar gündem istemeye yüzümüz olur.
    Canlı yayın fikri şahane, tek korkum troller. Teknokonsey gibi kalabalık bir ekiple yapılırsa bir kısmınız konuşmalara devam ederken diğerleri yorumlar ve sorular içinden adam akıllıları ayıklayabilirler. Böylece iki konuşma arası beklemeler olmaz ve daha akıcı bir yayın olur. Ve umarım canlı yayını kaçırması olası benim gibiler için sonra dinlememiz veya izlememiz için yayın siteye yüklenir.

    19 Haziran 2014 - 14:48 Beğen
  • burak görür @archuman

    lego knexe binmiş 😛

    21 Mayıs 2014 - 14:17 Beğen
  • burak görür @archuman

    Yorumları önceeki yorumları göre basarak 4er 5 er görmek zor oluyor, hepsini gör gibi bir özellik hoş olur. Birde sosyal kısmını büyütün yarısını kaplasın, kullanmam diyordum ama çok iyi olmuş 🙂 Bir arkadaşın her sekmenin ayrı ayrı kayması fikride çok iyi. Siyah temada baya tercih edilir çıksa.
    Birde takip edeni takip ederimciler ne zaman başlayacak bakalım 😛

    12 Mayıs 2014 - 18:56 Beğen
  • burak görür @archuman

    Bu kadar yoruma bakılırsa destekçileriniz arkanızda. Hepsini okuyamadım ama sizin okuyacağınızdan şüphem yok. Bende nacizane kendi fikirlerimi paylaşayım. Ta en başından beri üyelik sistemine geçmenizi destekledim. Ama şahsen eğer para veriyorsam vermeyenlerle aynı içeriğe erişmek istemem. Videolar para vermeyenler için bir hafta gecikmeli gösterilebilir. Podcastler plus üyelere özel olabilir. Bu belki plus olmayan takipçi sayınızı azaltacaktır ama üyelik sistemini de destekleyecektir.
    Bir de ödeme methotu önemli, açıkçası size verdiğim paranın yarısının ödeme kanalı veya devlete gitmesi benim içime oturur. Yukarıda birkaç kişi belirtmiş. Kupa yada tshirt leri maliyeti 5 liraysa yıllık üyelikle 120 liraya vs satarsanız bu paradan size düşen kısım artacaktır. Tabi kredi kartı paypal vs kullanmayanlarıda düşünmek zorundasınız ama sms vs ödeme kanallarında komisyonun çok olacağı kanaatindeyim. Dediğim gibi ben en çok pay alacağınız sistemden yanayım, başkaları size verdiğime ortak olsun istemem. Sosyal paylaşım yada içerik üretme kısmı pek benlik işler değil. forum olursa belki okurum, yorumlarıda okumaya pek vaktim olmuyor zaten, ama görsel olarak daha iyi bir teknoseyir tabiki tercihimdir.
    Bu ülkeye pek güvenmeyen biri olarak bu girişimin pek başarılı olacağını sanmıyorum ama desteğimi sonuna kadar vereceğim. Hiç oyun oynamayan biri olarak oyungezer ilk kurulduğunda 3-4 yıl kesintisiz dergiyi desteklemek adına almıştım, ki siz daha fazlasını hakediyorsunuz ve daha fazlasını da borçluyum zaten size. Umarım yanılırım ve her şey güzel olur, ve belki çocuklar da ölmez artık...

    05 Mayıs 2014 - 22:39 Beğen
  • Durum (1)
  • Yorum (63)
  • Takipçi (44)
  • Takip edilen (9)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#BirazMüzik

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

16

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Dunth DU-SP073

8

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum