Ben olsam bırakır giderim, siz iyi bile dayanıyorsunuz. Kimse için birşeyler yapmaya değmez, hele çamurda yaşarken pırlanta kalmaya çalışmak artık anlamsız bir macera. Plus'ın beklediğiniz kadar katkı sağlamayacağına eminim. Ben dahil herkes bir kaç ay destek için alacak sonra o gölge etmesin dediğiniz kitlenin "benim beleş izlediğime para veriyor enayiler" baskılarından bir yerde bunalıp bırakıcaz. Biz alıştık her güzel şeyin bitmesine. Bir kere yaşanıyor, elinizden daha iyisi gelebilecekken boşuna vakit kaybetmeyin. Ha hayalimiz bu, önemli olan hayali yaşamak derseniz de biz o düşe ortak olanlar elimizden geldiği kadar, gittiği de yere kadar yanınızdayız.
Karanlık tarafa kayarsanız da aklı başında kimse size sitem etmez. Bizi korumayı çok dert etmeyin, bu konuda takıntılı olanlar zaten kendini koruyor, ben dahil kalanlarda aman herşeyimiz heryerde zaten kafasında ignorance is bliss mottosuyla gününü gün ediyor. Fark bile etmeyeceğimiz şeyler için kılı kırk yardığınızı görmek güzelde hani tebrik eden mi var. Sizi izleyenlere bir borcunuz mu var da böyle davranıyorsunuz Allah aşkına. Kendimi John Galt gibi hissettim ama böyle.
@gamsizm legonun siteye döndüğü iyi olmuş devamını da bekleriz. Orhan'ın bu işte parmağının olduğunu görmek de güzel 😛 takipteyiz...