Karantina Muhabbetleri #41
TeknoSeyir'de yeni bir muhabbet bölümü ile karşınızdayız.
Podcast olarak dinle
Dosya olarak indir - iTunes - Spotify - RSS
TeknoSeyir'de yeni bir muhabbet bölümü ile karşınızdayız.
Dosya olarak indir - iTunes - Spotify - RSS
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bir takım şer odakları videoya dislike atıyor.
Ben unuttuydum bunu ya.. 🙂
@gamsizm LGA 775 deyip geçmemek lazım dönemin Core 2 Quad olan 4 çekirdekli üyeleri mevcut idi Q9650 gibi. Xeon LGA 771 CPUlar(Çok ciddi overclock potansiyeli olan, çinden 5 dolara alınan CPUlar) ile de uyumlu olduğu için kıymetli bir seri. En iyisi bile tek çekirdekte Ryzen 5 3600ün yarısı kadar performans gösteriyor ama Chromebooklardan daha iyi performansları 🙂 Mining için böyle bir sistem kullanmış ve Full HD Resident Evil 2 Remake oynayabilmiştim. (120 gb SSD, 4 gb ddr2 ram, Xeon L5410 ve RX570 ekran kartı ile)
1:02 https://www.webkenti.net/2020/04/bagsklk-sistemini-en-cok-guclendiren.html
güzel bitti 😀
Babam novell kullanmıştı ben ilk defa bir insanın önünde 3 adet bilgisayar onda görmüştüm küçükken (1996 öncesi) bugünkü deyimle "siyah ekran" ama sunucu 😀 çok fantastik geliyordu o zamanlar arkadaşlarım bilgisayarı star terk'te görüyorlardı sadece 😀 Windows 2000 ile Active Directory ne demek yine babamdan öğrenmiştim... ben de bilgisaya kasama mı yazdırsam acaba "babam sağolsun" diye 😀 😀 😀 (kendisine geçen hafta pc topladık yani hala pc ile cebelleşmeye devam)
@gavanator 80286'lı pc'miz vardı 1992'de eve girdi ilk Personel Computer's 😉 8086'yı 94'te komşumuzda görmüştüm 😀 hiç C64 yada diğerlerine sahip olmadım 1997'de Sega Mega Drive 1998'de de Nintendo 64 ile vakit geçirdim aynı yaz Playstation ile de tanıştım ama o zaman ki kapasitemle Nintendo 64 daha güzel gelmişti açıkçası 😀 486 vardı evde ama N64 gerçekten iyiydi...
@gavanator Türkiye şartlarında orta-direk için o kadar da geç sayılmaz ama dünya ölçeğinde bakarsak biraz geç sayılır... CPU savaşlarında AMD ve intel son ayakta kalanlar onlardan önce ne devler bıraktı o piyasayı 😅