Hoşlandığım insanların el ve mimik hareketlerini kopyaladığımı, aynısını bazen yaptığımı farkettim. Sizde de oluyormu? Normal bir şey mi bu?
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sevdiğimiz, değer verdiğimiz insanların ses tonunu, konuşma şeklini, jest ve mimiklerini istemsizce kopyalarız. Bir nevi öğrenme süreci. Bu bazen geçici bir etki oluşturuyor, bazen de yerleşiyor.
Twitchte takıldığım zamanlar yayıncıların çok kullandığı bazı sözlerini kullanıyodum ama mimik olmadı
Mirror effect diyoruz. Normal.
Üzüm üzüme baka baka kararır
şaşıyla yatan kör kalkar 😀
Normaldir ama her şeyin fazlası da zarar.
Tik bile kaptığın oluyor 😀 başıms geldi oradan biliyorum