Adil Kullanım Kotası gidiyor; yerine KOTA geliyor! #AKN
Detaylar;
GÜNCELLEME:
Arkadaşlar Ekim ayı faturam geldi Türk Telekom'dan. Düzenleme doğru. Bu konuda bilgi mesajı eklenmiş.
35 mbit paketim var 100 GB AKN'li. Artık kota olacakmış, kotamı aşarsam hızım 16 mbit yerine, 20 mbit'e düşürlecekmiş...


Kotanın geleceği ilk günden belliydi zaten, asıl önemli olan "Gerçek sınırsız" diyebileceğimiz paketlerin fiyatları dananın kuyruğu burada kopuyor.
Ya yeter artık ben sabırsızlıkla şu günleri sayarken artık yan çizilmesin.
Çare Turknet. Adını değiştirip çevresinden dolanıp yine çakallık yapacaklar.
@joe şuanda TurkNet kullanıyorum zaten hızım ortalama 8Mbps ama memnunum tek başıma yetiyor bana. O da oturduğum yerden dolayı malesef altyapı baya sorun
Pozitif düşünmeye çalışıyorum; sözleşmesi devam eden AKN'li üyeler bu sisteme geçirilecektir. 1 Ocak itibariyle SINIRSIZ paketler duyrulur.
🙁
Çare @turknetdestek 40-45 download, 8-10 upload alıyorum gayet memnunum
Şanslı konumlardan birisinde ikâmet ediyorsunuz demekki.
btknin cikip bunlara ayar vermesi lazim.
Btk bize ayar veriyor başka halta yaradığı yok
bize zaten kablonette kotayı dayadılar 😀
İddia edilen sistem gelirse, sözleşmeniz sona erene kadar 100 mbit hızınızı 200 GB kota ile kullanacaksınız. Kotanızı doldurursanız, ay sonuna kadar hızınız 35 mbit'e düşürülecek ve sınırsız olarak kullanabileceksiniz.
BTK, Adil Kullanım Kotası sona erecek dedi, normal kota ile ilgili bir şey demedi 🙁 Bknz; Turksat Kablo ve Superonline'ın Akıllı Kotalı paketleri...
İddialar doğrulandı arkadaşlar. Ekim ayı faturam geldi, bu bilgiyi faturama da bilgi mesajı olarak eklemişler. İkinci ekran görüntüsünü ekledim...
Maalesef doğru. Ekim ayı faturamda tarafıma bilgilendirme yapıldı. Ekran görüntüsünü mesajıma ekledim...
@merakli 35 mbit hızım var benim. 100 GB kota var. Bunu aştıktan sonra ay sonuna kadar 20 mbit'e düşürülecek. AKN yerine Kota yazarak aynı şeye devam ediyorlar... Bir tek düşülen hızlar revize edilmiş. 50 ve 100mbit kullananlar 35 mbit'e düşürülecek.
@kemalboran 24 'ü 35 olarak kullanacaksiniz ..aslinda size en karli cikacak olanlardasiniz..tarifeniz anlamsiz artmazsa omur boyu kullanmalık.